• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo,
Ik heb op mijn ene PC norton internet security, jaarlijks gaat mijn abonnement bedrag automatisch via betaalkaart van mijn rekening, dat bedrag schommeld rond de 75€, op veiligheid staat een prijs maar als ik een anti virus program zoals AGV zie staan voor onder de 20€ begin ik me bij mijn huidig abonnement toch serieus vragen bij te stellen ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Norton maar het prijsverschil is toch al redelijk ferm vind ik of zie ik dingen over het hoofd en is de vergelijking niet juist gesteld?
Thx
catmen.
 
Ik doe het helemaal anders .
Elk jaar komt norton met een speciale goedkope aanbieding.
Een maand voor mijn abonnement verloopt verleng ik niet meer en zeg het op, en een paar dagen voor mijn abonnement ten einde loop verwijder ik mijn Norton security .
Ik koop mij een nieuw norton internet security pakket in speciale aanbieding en installeer dat dan en ben terug voor een jaar beschermd .
 
Ik heb al jaren Bitdefender en heb de laatste keer verlengd voor 3 jaar en dat koste mij 42 euro. Dus nog geen 15 euro per jaar.
Ik ben blij met zo'n uitgebreide anti virus.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk.
 
En wat is er dan zo uitgebreid aan?
Definities zijn vrijwel allemaal gelijk en bij de nieuwste virussen falen ze allemaal.

Maar goed, ook erin getrapt dus.
 
Hallo,
Ik heb op mijn ene PC norton internet security, jaarlijks gaat mijn abonnement bedrag automatisch via betaalkaart van mijn rekening, dat bedrag schommeld rond de 75€, op veiligheid staat een prijs maar als ik een anti virus program zoals AGV zie staan voor onder de 20€ begin ik me bij mijn huidig abonnement toch serieus vragen bij te stellen ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Norton maar het prijsverschil is toch al redelijk ferm vind ik of zie ik dingen over het hoofd en is de vergelijking niet juist gesteld?
Thx
catmen.

Bij Paradit kost een éénjarig abonnement voor 1 pc 29.95€ (voor 5 PC's 40€). Bij Norton (automatische verlenging) zelf zo'n 30€. Ik laat mijn oude abonnement eerst verlopen voor ik de nieuwste activeer. Alhoewel je bij Norton zelf een lopend abonnement kan samenvoegen (telefonisch, mail of chat). De helpdesk van Norton heeft me toch al een paar keer goed geholpen. Ik gebruik Norton al vanaf 1995 en zal ook niet snel veranderen. Wat bereft de support, die krijg je even goed met de retailversies van Norton. Ik heb in de laatste vijf jaar enkele keren support gevraagd en altijd gekregen.
 
Bij Paradit kost een éénjarig abonnement voor 1 pc 29.95€ (voor 5 PC's 40€). Bij Norton (automatische verlenging) zelf zo'n 30€. Ik laat mijn oude abonnement eerst verlopen voor ik de nieuwste activeer. Alhoewel je bij Norton zelf een lopend abonnement kan samenvoegen (telefonisch, mail of chat). De helpdesk van Norton heeft me toch al een paar keer goed geholpen. Ik gebruik Norton al vanaf 1995 en zal ook niet snel veranderen. Wat bereft de support, die krijg je even goed met de retailversies van Norton. Ik heb in de laatste vijf jaar enkele keren support gevraagd en altijd gekregen.

Typfoutje: de Norton verlenging kost 30€ meer boven op 29.95€ of 39.95. Dus de enkele versie 59.95 of 79.95 voor 5 pc's. Bij Norton zelf.
 
En wat is er dan zo uitgebreid aan?
Definities zijn vrijwel allemaal gelijk en bij de nieuwste virussen falen ze allemaal.

Deze dingen krijg je allemaal niet bij een gratis versie.
Maar dat jij dit onzin vind, is jou persoonlijke mening.
Ik vind het een zeer goede toevoeging, waar ik graag voor betaal.

Beveiliging
Bitdefender wint voortdurend beste bescherming in malware-detectietesten die door onafhankelijke labs worden uitgevoerd.
PC prestatie:
Bitdefender beveiligingssoftware biedt geoptimaliseerde snelheid en de beste prestaties over verschillende platformen heen.
Privacy
Bitdefender volledige bescherming zorgt voor uw online privacy en persoonlijke gegevens.
 
In feite is gebeurd waar de antivirusmakers bang waren.
Windows Defender is in Windows 10 als antivirus door AVTest.org op het zelfde beveiligingsniveau gezet als een Bitdefender, Norton en Kaspersky met het predicaat TopProduct.

Pas je ook nog de tweak toe dat Windows Defender de eigenschappen krijgt van Windows Defender in Windows 10 Enterprise en pups en puas vindt, zit je helemaal goed.

Geen vertraging van de bootvoorgang en nauwelijks enige vertraging in Windows.
En samen met de firewall van Windows kan je dus ook spreken over een internet security pakket.
 
Hallo, mooie inkijk op jullie meningen, ik heb nog windows 7 pro en wil niet perse naar windows 10 die blijkbaar goed beveiligd is (mijn echtgenote heeft windows 10 op haar laptop.
De aankoop van een nieuw pakket (alle merken) kost tussen de 30€ en 59€ vond ik, ik betaal echter 79€ jaarlijks, ik kan norton dan wel gebruiken op 5 "devices" zoals ze aangaven, maar ik gebruik maar één desktop PC, ik internet trouwens nog bitter weinig ik vond het bedrag van dat jaarlijks automatisch verlengt abonnement dus redelijk van de pot gerukt en zetten de automatische verlenging alvast op "OFF"en besloot met iemand van de norton site te chatten en zie.... zij gaan me in twee keer een bedrag "refunden" zodat mijn norton gebruik rond de 30€ gaat liggen (wat een chat van 15 minuten toch kan opbrengen he!) ik denk dat ik ook maar eens jaarlijks een nieuw pakket aanschaf tenzij norton me kan aangeven dat hun abonnement bij verlenging ronde de prijs van een neiuw pakket zal liggen, anders verander ik van beveiliging, bullgard blijkt bij de betere te zijn en kost nu in aankoop 29,95 en nu met korting 23,95€ norton op dit ogenblik 59,59€ zo te zien betaal ik al jaaaaaaren te veel. volgens een test (op internet) zou een betalend pakket zelfs niet veel beter scoren dan een gratis, dit gezegd zijnde heb ik bovendien nog nooit de norton hulpsite nodig gehad.
Iedereen bedankt,
catmen
 
ik denk dat ik ook maar eens jaarlijks een nieuw pakket aanschaf tenzij norton me kan aangeven dat hun abonnement bij verlenging ronde de prijs van een neiuw pakket zal liggen, anders verander ik van beveiliging, bullgard blijkt bij de betere te zijn en kost nu in aankoop 29,95 en nu met korting 23,95€ norton op dit ogenblik 59,59€ zo t

Wat denk je dat andere antivirusmakers het ook zo niet doen .
Weldra zullen de 2019 versies gaan verschijnen . Is je huidige licentie nu nog 3-4 maand geldig koop nu al een nieuwe aan een prijsje en activeer die pas wanneer de oude verlopen is .Verwijder de oude van je computer en installeer de nieuwe en voer de nieuwe licentiecode in . De nieuwe begint pas te lopen van zodra ze geactiveerd is en niet vanaf ze aangekocht werd .
 
In feite is gebeurd waar de antivirusmakers bang waren.
Windows Defender is in Windows 10 als antivirus door AVTest.org op het zelfde beveiligingsniveau gezet als een Bitdefender, Norton en Kaspersky met het predicaat TopProduct.

Pas je ook nog de tweak toe dat Windows Defender de eigenschappen krijgt van Windows Defender in Windows 10 Enterprise en pups en puas vindt, zit je helemaal goed.

Geen vertraging van de bootvoorgang en nauwelijks enige vertraging in Windows.
En samen met de firewall van Windows kan je dus ook spreken over een internet security pakket.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows Defender\MpEngine" -- DWORD "MpEnablePus" waarde "1"
 
Een anti virus scant je computer naar virussen
Een Internet security pakket beschermt je computer tegen inbraak
Als er op je systeem niet kan ingebroken worden heb je geen antivirus nodig , en daarom is Linux veel veiliger dan Windows !
 
Topic verplaatst van Software naar Beveiliging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan