• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet sinds paar weken heel slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

azwethinkweiz

Nieuw lid
Lid geworden
11 okt 2010
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een probleem met internet op mijn computer. Ik zit nu drie maanden ongeveer op kamers, en heb hier pas sinds een paar weken last van

Het rare vooral is dat mijn computer voor ongeveer 10 minuten goed internet heeft, en daarna valt het weg. Als ik dan opnieuw opstart, heb ik weer internet en dan valt het weer weg. Dit herhaalt zich de hele tijd. Het probleem zit niet alleen in mijn computer, ook mijn iPod touch kan geen internet meer krijgen.

Ik maak gebruik van WiFi en Windows Vista. De ontvangst is wel goed, maar ik kan niet op internet. Het rare is dat mijn huisgenoot wel altijd goed internet heeft

Ik heb zelf proberen te zoeken, maar ik ben niet zo goed met computers dus weet niet waar ik moet beginnen met het probleem te zoeken. Daarom hoop ik dat jullie mij daarbij kunnen helpen!

zit je huisgenoot toevallig op een ander draadloos netwerk, of op hetzelfde?

Mijn huisgenoot zit op hetzelfde netwerk.

Ik had geprobeerd wat Chazz zei, maar kwam daar niet helemaal uit en ben daarmee gestopt. Daarna had ik wel 2 uur achter elkaar internet en nu vandaag ben ik ook 45 minuten online.

Misschien heb ik het toch goed gedaan of misschien is het geluk. Ik wacht vandaag af en dan zal ik mijn resultaten wel laten weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan