• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet valt gedurende 2/3 minuten elke paar seconden weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

romeo

Gevestigd lid
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
433
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik wist niet zo goed in welk forum deze vraag thuishoorde dus ik heb het maar onder W10 geplaatst.

Ik heb nu al een tijd lang last van dat het soms voorkomt dat mijn internet gedurende 3 tot 5 minuten, elke paar seconden wegvalt en weer connect. Het gebeurt op totaal willekeurige momenten, ik kan het niet linken aan browsen of online gamen of downloaden. Het gebeurt soms zelfs wanneer ik helemaal niets doe op de computer.

De eerste keer dat ik dit een aantal keren meemaakte, heb ik besloten om een schone installatie van windows 10 te doen. Dit heeft het zo'n anderhalve maand verholpen, waarna het probleem weer terug is gekomen. Het komt nu ook steeds regelmatiger voor, waardoor ik het nu hier vraag. Ook lijkt mijn computer de enige in het huis (2 desktopts, 2 laptops, ps4 en tv's die netflix kijken) die dit probleem heeft.

Thuis al meerdere malen een volledige reset van het netwerk gedaan, ook heb ik de meest up to date drivers gezocht en geinstalleerd, gescand naar spy/malware en virussen etc. maar het blijft een probleem. Ik ben nu wel door mijn ideeën heen dus misschien weet iemand hier er raad mee.

Als er extra informatie nodig is hoor ik het graag.

alvast bedankt,

Romeo
 
Zet de energieinstelling voor die adapter eens uit.
 
Ook daar, staat ook in de geavanceerde energieinstellingen.
 
Gaat het over wifi? Zo ja mocht bovenstaande niet werken, verwijder dan eens de netwerkadapter.
Sluit dan een lan kabel aan en herstart de computer.


Ik heb gelijk jou topic op de goede plek gezet.
 
Gaat het over wifi? Zo ja mocht bovenstaande niet werken, verwijder dan eens de netwerkadapter.
Sluit dan een lan kabel aan en herstart de computer.


Ik heb gelijk jou topic op de goede plek gezet.

Nee het gaat niet over wifi. Vooralsnog geen last meer van gehad dus laten we hopen dat dit de oplossing was. In ieder geval bedankt voor de snelle reacties beiden.
 
Mooi dat het probleem nog niet terug is geweest.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan