• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet versnellen omdat ik in Parijs zit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiezel

Mr. knowledge
Lid geworden
2 dec 2007
Berichten
336
Waarderingsscore
0
oke ik ben nu in parijs en ik zou graag hier dat snelle internet willen hebben om te downloaden. we hebben hier wel internet maar dat is van het hotel zelf en gewoon traag. die andere die gratis is schijnt heel snel te zijn. als ik kijk bij draadlozenetwerkverbindingen dan zie ik er heel veel. 2 ervan zijn niet beveiligd: freewifi en net was er ook nog een neuf wifi ofzo maar die is plots verdwenen. nou, ik denk dus dat het die "freewifi" is maar als ik daar connect dan wil ie dat ik allerlei dingen doe voor ik internet echt krijg (hij heeft zeg maar wel gewoon verbinding maar kan er nog niets mee). is dit de goede? moet ik hier alles invullen?
 
Re: internet parijs

Dat zou ik niet doen.

Want dan bestaat natuurlijk de mogelijkheid, dat je een fikse nota krijgt!
En daarnaast heb je een hoop van jezelf dan prijsgegeven!
 
Re: internet parijs

zal ik met de verbinding van het hotel ook maar niet proberen, of kan dat geen kwaad? want ik wil gen risico lopen.

en dit is wat ze van me willen met free wifi:

Pour connatre les offres et les options auxquelles vous avez accs, saisissez votre N de tlphone :

Etape 1
Vrification de votre ligne
Etape 2
Conditions Gnrales de vente
Etape 3
Coordonnes
Etape 4
Facturation
Etape 5
Confirmation
Etape 6
Rcapitulatif
Etape 7
Validation
 
Re: internet parijs

Mijn kennis van de Franse taal is miserable, maar dit is duidelijk: Conditions Gnrales de vente = Algemene verkoopcondities!
 
Re: internet parijs

nou ik laat het maar zitten dan.
bedankt!
 
Re: internet parijs

google heeft een vertaal hulp en hij zegt dit.

Stap 1
Check Your Online
Stap 2
Verkoopsvoorwaarden
Stap 3
Contact
Stap 4
Billing
Stap 5
Bevestiging
Stap 6
Samenvatting
Stap 7
Validatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan