• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter buffon77
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

buffon77

Gast
Hallo,

mijn internet werkt redelijk traag tegenover vroeg. Ik heb alle middelen al uitgeprobeerd tegen spyware en heb ook al Hijack This uitgevoerd. Bijvoorbeeld iets downloaden via een bepaalde site (windows update: service pack 1) duurt enorm lang.

De rest van mijn PC werkt normaal en er is ook geen virus aanwezig.

Hoe komt dit?

Ledig ook eens je temporary internetfiles en je cookies extra-intenretopties tabblad algemeen temporary internetfiles ledigen.

Je internetsnelheid is in sommige gevallan ook afhankelijk van tijdstip van internetten en hoeveel mensen er in ene bepaalde buurt ook gebriuik maken van dezelfde verbinding.

En de updates voor Microsoft kan je ook op cd bestellen gratis, scheelt downloaden klikkerdeklik

Hallo,

mijn internet is traag en wanneer ik mijn startpagina open (google) verschijnt de gekleurde figuur van google ietsje later. Wat zou dat kunnen zijn want dit is op de meeste sites zo, de figuur komt ietsje later dan gewoonlijk.

De cookies en tijdelijke internetbestanden zijn al verwijderd en ook alle spyware programma's gebruikt (zoals spybot, adaware) en ook Hijack this.

Hoe komt dit en kan dit iets te maken hebben met java ofzo want bij bepaalde programma's duurt het wat langer omdat hij java moet laden en vroeger was dit niet.

Dank u alvast.

hoi buffon77

het kan meerdere redenen hebben, als je je temp-intenet folder altijd leeg gooit moet ie elke keer als je google bezoekt ook de google logo downloaden.

over het algemeen is het normaal dat plaatjes later te zien zijn dan text. plaatjes zijn gewoon groter dan een paar woordjes en zullen er langer over doen voordat ze op je PC staan.

Het is niet verstandig java op je PC geinstalleerd te hebben, sites kunnen met java spyware op je pc smokkelen zonder dat je daar bewust van ben.

Maak eens een HijackThis logje en post het in het hijackthis forum... onze experts zullen er met plezier naar kijken.

Hallo,

mijn internet werkt traag. Bijv als ik naar de site v/e bapaalde artiest ga om een liedje te bekijken via Windows Media Player, duurt dit enorm lang om de verbinding met de media te maken en de kwaliteit van de video is ook niet zoals vroeger gewendt. Hoe komt dit?
Ook als je naar een bepaalde site wil gaan duurt het langer als vroeger. Zoals ook de updates van windows , die duren ook enorm lang (als er staat 2 Mb=5 minuten, dan duurt dat bij mij zo'n 10 minuten ofzo en dat was vroeger enorm snel).

Ik heb wel Limewire (iets zoals Kazzaa) op PC gezet en daarbij moest ik ook Java downloaden.
Mijn PC werktte normaal (wel ietsje trager maar dat is een enorm zwaar programma) maar ik heb 1 a 2 weken geleden Limewire en Java verwijderd en van rond die tijd werkt internet enorm traag.
Ook op mijn startpagina (Google) komt de figuur met daarop google in kleuren later dan normaal.

Als ik nu ook naar bijv deze site wil gaan www.dewielersite.net geraak ik er niet meer op, er komt volgend bericht op: U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken; en ook dit HTTP-fout 403 -Verboden. Terwijl ik 2 weken geleden er wel op deze site kon.

(even nog vermelden: buffon heeft reeds een Hijack This-log gemaakt hier. Spyware lijkt in dit geval niet de oorzaak...)

Buffin, ik raak ook niet op die "www.dewielersite.net", dus dat is toch niet enkel bij jou ^_^

Bekijk anders deze algemene tips ook eens, staan ook aantal tips bij ivm internet :)

---------edit----------
Hoi Buffin :), Heb even je postjes bijeengevoegd... Blijkbaar had je al 2 andere (beantwoorde) topics met hetzelfde onderwerp. In het vervolg best in hetzelfde draadje blijven als het over hetzelfde probleem gaat, je hoeft niet elke keer een nieuw topic hiervoor openen, bij nieuwe gegevens die je wil toevoegen over hetzelfde probleem kan je gewoon een postje "toevoegen" onder je vorig postje (of antwoord erop), of editten. Idem in deelforum Hijack This
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan