• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Internetbrowser en trage pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien Windows 10 er al opstaat, kan je een volledige schone via Microsoft gedownloade Windows 10 installeren!
 
Ik doe regelmatig wat DTP werk met Adobe.
 
En is dat DTP werk wat jij doet puur voor jezelf of voor en in opdracht van anderen?

Want dat laatste doen met illegitieme software is niet netjes.
 
Meestal voor mezelf en soms voor anderen maar niet commercieel hoor
 
Ik adviseer je middels het Media Creation tool Windows 10 te downloaden en daarmee een volkomen schone installatie doen - waarbij je eerst alle schijf onderdelen verwijdert en dan de boel opnieuw aanmaakt - daarme verkrijg je tevens een schone MBR.
 
Is het al gelukt?
Nee niet echt. Had een tijd geen internet maar dat heb ik kunnen oplossen. Heb de installatie gedaan maar bij het daarna opstarten kom ik nier verder dan de ezpresinstellingwbruiken. Dan klik ik dat aan. Dan blijft de laptop terug komen met opnieuw opstarten en weer het halo scherm en daarna expresinstellingen gebruiken
 
Maak in het forum Windows 10 een nieuw topic aan over de installatieproblemen.
Je mag daarbij naar dit topic linken.
 
Ok dank je wel. Heb het gedaan maar is lastig op mijn telefoon. Weet niet of het op de juiste plek terecht is gekomen ☹
 
Hoi - staat al in het juiste forum - geen melding daarover ontvangen?
 
Nee geen melding gekregen. Maar wel gelukt dus. Nu afwachten of het op te lossen is. In ieder geval bedankt voor je hulp tot nu toe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan