• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met: aarie25

  • Onderwerp starter Verwijderd NCFlid 124241
  • Startdatum
V

Verwijderd NCFlid 124241

Gast
Interview met aarie25

Geachte forumleden,


Het is nu al een tijdje stil geweest in dit forumgedeelte, maar daar brengen we verandering in.
Vandaag wordt aarie25 genterviewd, een Appreciated Member met meer dan 1300 berichten. Het leek me tijd worden dat hij eens wat uitgebreider aan het woord kwam!



1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, werk of opleidingen, woonplaats etc.)
Mijn naam is Arjan, ik ben 35 jaar, hobby`s computers en forum`s, vissen, films kijken. Ik werk in een bedrijf wat melk en biertanks maakt en ben daar werkzaam als lasser/all round medewerker.
Ik woon in Lichtenvoorde.


2. Wat doe je zoal in het dagelijkse leven? Wat houd je bezig iedere dag opnieuw?
Wat mij iedere dag bezig houd, is het NCF want dit doe ik met veel plezier.


3. Hoe heb je het Nationaal Computer Forum ontdekt en waarom had je jezelf toen geregistreerd?
Ik was een keer aan het Googlen naar verschillende computer forum`s en ben hier blijven hangen. want de andere waren niet echt iets voor mij.


4. Zou jij dit forum aanraden aan vrienden en familie? Verklaar je antwoord.
Ja dat zou ik zeker doen, er zijn hier veel mensen, die allemaal kennis hebben van verschillende dingen en graag delen.


5. Hoe kom je aan je forum nickname? Heeft het een speciale betekenis?
De naam Aarie25 komt van het feit, dat mensen mij eerder altijd Aarie noemde en ik toen 25 was.
Deze nickname ben ik eigenlijk altijd blijven gebruiken.


6. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Ik kijk meestal naar de nieuwste berichten, maar ik plaats vooral in de windows 7 en windows 10 de meeste berichten.


7. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt? Betreft dit een laptop of desktop?
Ik maak gebruik van een laptop, die ik vooral gebruik voor email, surfen op internet en mensen helpen op het NCF en
programma`s terug kijken.


8.Wat is je favoriete...


1)
Besturingssysteem:
Windows 10
Browser:
Google chrome
Website:
NCF
Software:
Malwarebytes
Gadget:
N.v.t.
Videogame:
Dead island


2)
Eten:
Nasi met kip
Sport:
Geen
Dier:
Poes Lotje
Film:
Law abiding citizen
Boek:
Geen
Muziek:
Diversen


9. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Ik zou het beter vinden, als mensen wel/vaker een email krijgen, als er een bericht is geplaatst,veel mensen plaatsten een probleem en reageren dan niet meer.
Wat zeker niet weg mag, is de bedankt knop, het is toch fijn dat mensen zo laten zien, dat ze blij zijn met jou hulp.


10. Beschrijf je computer(s) met de bijbehorende onderdelen (bijkomende uitleg waarom je voor een bepaald product hebt gekozen is altijd leuk!)
Ik heb een simpele laptop van 6 jaar oud, maar hij werkt zeer goed met windows 10.
Meer heb ik ook niet nodig, want films downloaden of gamen doe ik er niet mee.


11. Heb je nog verdere opmerkingen of advies?
Nee ik heb verder geen opmerkingen, alleen wens ik MikeInToshx veel plezier in het maken van de interview`s van de forumleden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lijkt het jou ook leuk om genterviewd te worden? Stuur mij dan zeker een priv bericht.
 
Heel leuk gedaan en fijn dat er weer een interview is.
 
fijn dat we weten wie Arie is.
hoop op meer zulke voorbeelden
 
Leuk om Aarie/Arjan zo iets beter te leren kennen.
Een kattenliefhebber. Dat is een apart slag mensen (meent porrelaar die dit typt op zijn iPad, terwijl zijn kat bij hem op schoot ligt... :biggrin:)
 
Leuk om Aarie/Arjan zo iets beter te leren kennen.
Een kattenliefhebber. Dat is een apart slag mensen (meent porrelaar die dit typt op zijn iPad, terwijl zijn kat bij hem op schoot ligt... :biggrin:)

klopt wel, ben wel een beetje apart :biggrin:

--- Update ---

Ik vond het leuk om een keer te doen en ben benieuwd naar andere interviews met forumleden!

--- Update ---

fijn dat we weten wie Arie is.
hoop op meer zulke voorbeelden

misschien ben jij wel de volgende :wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk hoor dit interview.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan