• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met Chiller

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.735
Waarderingsscore
333
Chiller reageerde zeer snel op mijn vraag of iemand genterviewd wilde worden. Dankjewel, Chiller! En die snelheid moet beloond worden. Ik haast me om dit interview vandaag nog te plaatsen... Hij maakt goed duidelijk waar zijn nickname vandaan komt!

1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, woonplaats etc.)
ik ben Chiller, gewone naam Jo. Ben 34 jaar oud of jong, hobby's zijn mijn nissan skyline tunen en computers uiteraard, modden, overclocken.
en woon in belgisch limburg.

2. Wat doe je in het dagelijkse leven? (school, werk etc.)
Ben tewerkgesteld in het leger bij infanterie al 15 jaar.

3. Hoe heb je het NCF ontdekt en waarom heb je jezelf geregistreerd?
Via via ooit hier eens terecht gekomen.
een leuk forum is altijd handig voor wat lees voer en wat te posten.

4. Hoe kom je aan je forum nickname?
Me nickname heb ik al 16 jaar omdat ik vroeger ben begonnen met phase-change cooling, een van de eerste in belgie ermee dankzij jort. En door het gebruik van extreme cooling, des te kouder was me nickname snel gevonden , chiller.

5. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
overclocken forum topics, problemen topics ivm overclocken.

6. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt?
Overclocken, tweaken, benchen, gamen als tijdverdrijf
7.Wat is je favoriete...
Eten: bickyburger
Sport: wing-tsun
Dier: heb een japanse akita inu
Film: horror thrillers
Boeken: lezen? Wat is dat?
Artiest/band: moderne dance techno

8. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan NCF en n ding wat naar jou mening nooit weg zou mogen.
Kan nergens opkomen wat zou moeten veranderen, gewoon zo houden
9. Beschrijf je PC met de bijbehorende onderdelen.
Chiller's hybrid sr-2 casemod is verkocht, planning staat voor een compacte krachtige pc, klein maar weer leuke mods die origineel zijn en gek.
10. Heb je nog verdere opmerkingen?
nope
 
Deze interview is erg Chill en :cool:
 
Jammer alleen dat jij in je leven nog geen tijd hebt gevonden om een goed boek te lezen.
Juist lezen zal je blik verder verruimen.
 
Google's your best friend ;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan