• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met: fredjeh

  • Onderwerp starter Verwijderd NCFlid 124241
  • Startdatum
V

Verwijderd NCFlid 124241

Gast
Interview met fredjeh

Geachte forumleden,


Ik heb voor jullie een interview geregeld met fredjeh.


1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, werk of opleidingen, woonplaats etc.)
Mijn naam is Freddy 59 jaar en woonachtig in West-Vlaanderen Belgi.
Ben op pensioen, maar gewerkt in de aluminium sector.
Hobbys Fietsen, wandelen, buggy rijden en natuurlijk computer.


2. Wat doe je zoal in het dagelijkse leven? Wat houd je bezig iedere dag opnieuw?
Iedere dag wel enkele uren op de computer, in de winter wel meer dan in de zomer, en vooral genieten van de kleine dingen des levens, alles kan maar niks moet.


3. Hoe heb je het Nationaal Computer Forum ontdekt en waarom had je jezelf toen geregistreerd?
Gevonden toen ik met een computer probleem zat, weet niet meer welke dit was hoor.


4. Zou jij dit forum aanraden aan vrienden en familie? Verklaar je antwoord.
Ja, is veel interessants te lezen.


5. Hoe kom je aan je forum nickname? Heeft het een speciale betekenis?
Velen noemden mij Fredje, deze naam bestond al, heb er dan de eerste letter van mijn achternaam bijgevoegd, vandaar.


6. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Vooral bij besturingssystemen, maar ook de andere bekijk ik wel eens.


7. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt? Betreft dit een laptop of desktop?
Vooral internet, mail en dan beperkt Excel en Access en mijn navigatieprogramma van Garmin (fiets gps).
Heb zowel desktops als laptop.


8.Wat is je favoriete...


1)
Besturingssysteem: win 7 en win 10
Browser: Google Chrome
Website: NCF, Het Nieuwsblad
Software: Office, Basecamp, Mapsource
Gadget: /
Videogame: /


2)
Eten: Eenvoudige gerechten zijn meestal het lekkerst, eet wel graag eens een goeie cote l`os.
Sport: Fietsen, wandelen, buggy rijden.
Dier: Kat
Film: Actiem thriller, drama
Boek: /
Muziek: Seventy's


9. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Zou het niet weten, vind het goed zo, vlug respons als je met een probleem zit, er zitten enkele cracks bij NCF.


10. Beschrijf je computer(s) met de bijbehorende onderdelen (bijkomende uitleg waarom je voor een bepaald product hebt gekozen is altijd leuk!)
Desktop gebruik ik het meest, is een Medion van al enkele jaren oud, die ik verleden jaar heb voorzien van een SSD schijf, zo blijft die toch wel redelijk snel.
Laptop, oudje 2de hands gekocht en ook voorzien van een SSD schijf.
Neem ik mee als ik op reis ga, er is in de hotels overal wel wifi en s avonds kijk ik dan wel een naar de nieuwsuitzending van mijn streek.


11. Heb je nog verdere opmerkingen of advies?
Doe zo verder, heb hier al veel opgestoken en bijgeleerd en we leren nog iedere bij.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lijkt het jou ook leuk om genterviewd te worden? Stuur mij dan zeker een priv bericht.





 
Een Vlaming genterviewd door een Vlaming. Ik had gehoopt mijn kennis van het Vlaams wat uit te breiden met specifiek Vlaamse woorden en uitdrukkingen als opkuis, frietkot, de computer aansteken enz. Deze keer niet. Maar daar gaat het ook niet om; ik ben wel iets meer te weten gekomen over fredjeh, die Freddy blijkt te heten. Bedankt, heren!
 
Leuk interview!
 
Weer een leuk interview!
Vooral de zin -> vooral genieten van de kleine dingen des levens (dit zou sommige mensen om mij heen meer mogen doen.)
 
Hartelijk dank voor dit filmpje. Ik moet hem nog wel een paar keer zien voordat ik alles versta. :biggrin:
 
Vergis je niet: toen kon daar al via het beeldscherm via mondelinge opdrachten gecomputerd worden......;
alleen dat ene meiske had niks omhanden!
 
Lol die video! :smile:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan