• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met Hans60

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.734
Waarderingsscore
333
Het is al weer een tijdje geleden dat ik hem uitnodigde voor een interview. Hij moest er even over nadenken, maar hier is hij dan: Hans60!

1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, woonplaats etc.)
De naam is (je had het waarschijnlijk al geraden) Hans, leeftijd is 55 jaar.
Hobby's: computers uiteraard, maar ook zeilen, fotograferen en electronica hebben mijn sterke interesse.

2. Wat doe je in het dagelijkse leven? (school, werk etc.)
Heb nu een administratieve kantoorbaan maar ben vroeger medewerker bij een technische dienst en een helpdesk geweest.

3. Hoe heb je het NCF ontdekt en waarom heb je jezelf geregistreerd?
Bij toeval op terechtgekomen en blijven hangen, vooral omdat ik het leuk vind om anderen te helpen wanneer ik kan.

4. Hoe kom je aan je forum nickname?
Dat stukje van m'n naam had je al begrepen, dat stukje erachter werd vast duidelijk toen je m'n leeftijd las en ging terugrekenen...

5. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Ik kijk bijna overal maar plaats voornamelijk antwoorden op netwerkproblemen. Daar ben ik (ook thuis) redelijk veel mee bezig.
Maar ook andere problemen los ik graag op voor forumgenoten als ik dat kan!

6. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt?
Heb een NAS staan als file-, web-, ftp-, vpn-, pxe-, multimediaserver, daarnaast een paar losse PC's om al m'n probeerseltjes op los te laten. Verder een laptop, netbook en iPad voor het meer mobiele werk, bijv. het op afstand beheren van netwerkjes, helpen bij PC problemen voor familie, vrienden en kennissen.

7.Wat is je favoriete...
Eten: Hollands
Sport: Zeilen
Dier: Kat (heb er twee) en hond (heb er een)
Film: The hunt for Red October
Boeken: A night to remember
Artiest/band: Dire Straits, Delta Goodrem, Earth, Wind & Fire om er drie te noemen, maar mijn interesse is heel breed.

8. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan het NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Gewoon doorgaan zoals het gaat. Iedereen heeft wel z'n voorkeuren, je kunt het toch niet iedereen naar de zin maken.

9. Beschrijf je PC met de bijbehorende onderdelen.
Welke? Nauwelijks interessant, het is niet het nieuwste van het nieuwste.

10. Heb je nog verdere opmerkingen?
Ik hoop dat jullie nu voldoende van me weten.....

-----------------
Bedankt, Hans!
-----------------
Lijkt het jou ook leuk om genterviewd te worden? Stuur mij dan een Privbericht.
 
leuk zo'n interview
ik wil even iets zeggen,dat ik dit een forum vind die erg vriendelijk is.
ik kom namelijk ook op andere fora,waar je als dom word behandeld,dat vind ik niet leuk dus.
dat wou ik even kwijt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk interview en leuk dat een en ander weer ter hand is genomen.
 
beetje aan het rondkijken op het forum en kwam hier terecht. Leuk om hier en daar wat interviews te lezen. ;)
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan