• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met kawarobot

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.738
Waarderingsscore
334
Geachte leden van het NCF,

Ik heb weer een nieuw interview voor jullie. Deze keer met kawarobot.
Kawasaki's uit de jaren '80 hebben minder geheimen voor hem dan moderne computers, waarbij het veel minder duidelijk is waar ieder onderdeel voor dient en hoe het werkt. Maar gelukkig is er altijd nog het NCF, wanneer Robert een probleempje heeft met zijn computer!

1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, woonplaats etc.)
Ik ben Robert Willemsma, woonachtig op Terschelling. Aangespoeld.

2. Wat doe je in het dagelijkse leven? (school, werk etc.)
Ik ben helaas niet in staat om hele dagen te werken. Doe door de wantoestanden van dit kabinet een soort vrijwilligerswerk bij de Groenvoorziening op het eiland. Wel leuk.

3. Hoe heb je het NCF ontdekt en waarom heb je jezelf geregistreerd?
Ben niet zo computertechnisch, dus zocht antwoorden. Via Google bij het NCF en daar altijd een antwoord kunnen vinden. Dan is registreren vanzelfsprekend.

4. Hoe kom je aan je forum nickname?
Ik rij en doe veel met Kawasaki's uit de jaren '80.
Door mijn concentratiegebrek en de focus daarop moet ik dingen stap voor stap doen, wat mijn omgeving als robotisme omschrijft.

5. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Omdat ik niet gauw weet waar wat te plaatsen kom ik meestal in 'Algemeen' terecht.

6. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt?
Het internet, mailen en wat simpele spelletjes.

7.Wat is je favoriete...
Eten: Italiaans
Sport: motorsport
Dier: alles wat op je bord past
Film: zonder romantiek graag
Boeken: Ludlum en consorten
Artiest/band: Hele brede smaak

8. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Automatisch inloggen vind ik wel makkelijk.

9. Beschrijf je PC met de bijbehorende onderdelen.
Een laptop: Compaq Presario C 061 met een draadloze muis.

10. Heb je nog verdere opmerkingen?
Nee

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dan heb ik nog een vraag aan de lezers van dit interview: lijkt het jou ook leuk om genterviewd te worden? Stuur mij dan een priv bericht.
Groeten,
porrelaar
 
Wel de mooiste plek uitgekozen om te crossen, lekker rustig.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan