• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met Poelsnip

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.735
Waarderingsscore
333
Geachte leden van het forum,

Ik heb weer een nieuw interview voor jullie. Deze keer met Poelsnip. Je leest de laatste tijd wel vaker dat het territorium van watervogels bedreigd wordt door uitdroging van hun leefgebied. Ook deze Poelsnip moest om die reden verkassen. Laten we hopen dat het geen dwaalgast is op het NCF, maar een blijvertje. :smile:

1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, woonplaats etc.)
Ik ben Poelsnip, een dertiger uit het verre oosten van het land.

2. Wat doe je in het dagelijkse leven? (school, werk etc.)
Momenteel zoekende naar nieuwe baan; voorheen van alles gedaan van vuilnisophaler naar activiteiten begeleider, van callcenter naar dtp medewerker. Daarnaast heb ik een aantal eigen websites die wat geld opleveren via adsense.

3. Hoe heb je het NCF ontdekt en waarom heb je jezelf geregistreerd?
Voorheen was ik actief op het ComputerTotaal forum. Toen dat gesloten werd en er een waardeloos vraag- en antwoordsysteem kwam ben ik gaan rondkijken naar een nieuwe hangplek.

4. Hoe kom je aan je forum nickname?
Ik ben zo iemand die op ieder forum en website een andere naam heeft. Omdat dit forum inhoudelijk erg lijkt op dat oude CT forum, heb ik een naam gezocht die verwant is aan de naam die ik daar had.

5. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Mijn startpunt is http://www.nationaalcomputerforum.nl/search.php?do=getnew en deze staat als bookmark in mijn Firefox vermeld. Ik scan de titels en blader dan door enkele topics die vaak gaan over (web)design of standaard computerzaken. Onderwerpen die mij interesseren en waar ik wellicht aan kan bijdragen. Verder gebruik ik zo'n pagina met nieuwe posts om een algemeen beeld te houden van wat er zoal speelt in computerland.

6. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt?

Naast de standaard zaken als surfen en e-mailen ben ik voornamelijk bezig met webontwerpen en beeldbewerking. Soms komt daar video bij maar dat staat op een lage pit. En hoewel ik geen gamer ben zijn er soms fasen dat ik in de wereld duik van SimCity, Flight Simulator of Roller Coaster Tycoon.

7.Wat is je favoriete...
Eten: Woensdag patatdag :)
Sport: Geen. Ik fiets en loop wel graag lange stukken om mijn zitten wat te compenseren.
Dier: Lotte de Labrador
Film: Grave Of The Fireflies, Once Upon A Time In The West, Das Experiment en ik ga blindelings naar films van de Coen broers of Michael Haneke.
Boeken: Veel verder dan de Donald Duck kom ik niet.
Artiest/band: Sublime, Pearl Jam, The Strypes, Lamb, Muse, Eels, The Doors, enz.........

8. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Ik zou wel een soort gast account willen zien. Soms wil je op een forum of website een reactie plaatsen zonder je direct te hoeven registreren. Verder is het wel ok zo.

9. Beschrijf je PC met de bijbehorende onderdelen.
Windows 7 Ultimate 64-bit SP1
Intel Core i5 3570K @ 3.40GHz 32 C
Ivy Bridge 22nm Technology
8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
ASRock Z77 Pro3 (CPUSocket) 31 C
DELL 2209WA (1680x1050@60Hz)
BenQ G700 (1280x1024@60Hz)
Intel HD Graphics 4000 (ASRock)
119GB SAMSUNG SSD 830 Series ATA Device (SSD) 22 C
298GB Hitachi HDT721032SLA360 ATA Device (SATA) 30 C
SanDisk Cruzer USB Device
HL-DT-ST DVDRAM GH24NS90 ATA Device
Realtek High Definition Audio

10. Heb je nog verdere opmerkingen?
Laten we ons niet teveel leiden door de waan van alle digitale hypes.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dan heb ik nog een vraag aan de lezers van dit interview: lijkt het jou ook leuk om genterviewd te worden? Stuur mij dan een priv bericht.
Groeten,
porrelaar
 
Mooie PC heb je! Zou ik wel willen hebben [jaloers]
 
Halllo Poelsnip, ik heb er gewoonte van gemaakt op elk forum dezelfde naam te gebruiken.
Ben ik jou op het oude CTF wel eens tegengekomen?
En ja ik vind de nieuwe versie ook waardeloos, toch had ik daar zelfs een nieuw account aangemaakt, maar kan daar dus ook niet meer inloggen om onbekende redenen; vind het trouwens wel goed zo.
 
Want het NCF is het beste! :D
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan