• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met: Rubensky

  • Onderwerp starter Verwijderd NCFlid 124241
  • Startdatum
V

Verwijderd NCFlid 124241

Gast
Interview met Rubensky


Geachte forumleden,


Ik heb voor jullie nog een interview. Vandaag is dat Rubensky geworden, een Senior Member met meer dan 3000 berichten.
Rubensky vind je overal en nergens op het forum! :)



1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, werk of opleidingen, woonplaats etc.)
Ik ben Rubensky 21 jaar en heb de opleiding systeembeheerder gedaan. Andere hobby's van mij zijn Paardrijden, lezen en politiek.


2. Wat doe je zoal in het dagelijkse leven? Wat houd je bezig iedere dag opnieuw?
Op dit moment ben ik werkloos en zit ik dus veel thuis. Erg veel achter mijn computer. Ik probeer dingen uit leer nieuwe dingen bij (ik ben begonnen mij te verdiepen in het framework Bootstrap.)


3. Hoe heb je het Nationaal Computer Forum ontdekt en waarom had je jezelf toen geregistreerd?
Ik weet het nog heel precies het was in 2011 dus alweer 5 jaar geleden. Ik was altijd wel bezig met computers maar ja had ook zo nu en dan een vraag. De vraag was als volgt: Mijn office staat op Engels kan ik die Nederlands krijgen (samenvatting) De titel was Office 2010. Voor de mensen die het leuk vinden hier is dat bewuste topic: http://www.nationaalcomputerforum.nl...ad.php?t=82738


4. Zou jij dit forum aanraden aan vrienden en familie? Verklaar je antwoord.
Ja, het is een duidelijk forum en heel gebruiksvriendelijk. En er is veel expertise en je hoeft je niet te schamen voor wat voor vraag dan ook heel prettig voor mensen die soms toch het idee hebben een "domme" vraag te stellen.


5. Hoe kom je aan je forum nickname? Heeft het een speciale betekenis?
Deze naam gebruik ik nog niet zo lang. Die heb ik een paar jaar geleden eens van iemand gekregen en die is blijven hangen.


6. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Overal en nergens zou ik willen zeggen.


7. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt? Betreft dit een laptop of desktop?
Forum maar ook programmeren virtual machines. Alles wat je met pc's kan doen. Desktop als ik thuis ben laptop voor als ik ergens anders ben.


8.Wat is je favoriete...


1)
Besturingssysteem: Windows 10
Browser: Google Chrome
Website: www.nationaalcomputerforum.nl
Software: Geen
Gadget: Geen
Videogame: Fifa 16 enige game die ik speel.


2)
Eten: Uit eten in verschillende restaurants
Sport: Paardrijden
Dier: Voor paardrijden gebruik je meestal een paard.
Film: Geen
Boek: Meer een schrijver Joel C Rosenberg. Zeer opmerkelijk is zijn debuut uit 2001 The last jihad (De laatste jihad ), waarin twee vliegtuigen zich in de Twin Towers in New York boren. Het boek verscheen twee maanden voor 11 september 2001.
Muziek: Geen


9. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Wel veranderen : Ik zou het leuk vinden als zinnen automatische met een hoofdletter begonnen.
De grote hoeveelheid expertise mag nooit verdwijnen en de sfeer moet goed blijven.


10. Beschrijf je computer(s) met de bijbehorende onderdelen (bijkomende uitleg waarom je voor een bepaald product hebt gekozen is altijd leuk!)

Mobo: Intel Desktop Board DZ77GA-70K
Processor: Intel I7 2600K
cooler master hyper 212 evo koeler
Asus GeForce GTS 450
Werkgeheugen: Kingston 16 GB DDR3 1333 MHZ
Voeding: Cooler Master 750 watt voeding
HDD1: Samsung 840 250 GB
465GB SAMSUNG HD502IJ
500 GB Samsung schijf
blu ray CD rom speler
slot met extra USB aansluitingen

Laptop: HP EliteBook 8560W
Tablet: Samsung galaxy note 10.1
Telefoon: Samsung galaxy S4


11. Heb je nog verdere opmerkingen of advies?
Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt ernaast!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lijkt het jou ook leuk om genterviewd te worden? Stuur mij dan zeker een priv bericht.
 
Rubensky registreerde zich exact een maand eerder dan ik op dit forum. Toen nog wel onder een andere naam (die ik nog steeds weet, want ik ben een kei in het onthouden van nutteloze informatie, terwijl ik wel om de haverklap vergeet waar ik mijn huissleutels gelaten heb).
Leuk om na al die jaren iets meer te weten over Rubensky.
 
leuk om weer een intervieuw hier te lezen.
ook leuk om zo meer over Rubensky te weten te komen.
 
Porrelaar,

Die naam is nog steeds te vinden op dit forum. Of ik daar nu blij mee moet zijn? :smile:

Aarie25 dankjewel
 
Leuk zo'n interview.
ik ben ook gevraagd,maar weet niks te vertellen,vandaar afgewezen :p
 
Toen nog wel onder een andere naam (die ik nog steeds weet, want ik ben een kei in het onthouden van nutteloze informatie, terwijl ik wel om de haverklap vergeet waar ik mijn huissleutels gelaten heb).
Leuk om na al die jaren iets meer te weten over Rubensky.
Die is ook gewoon makkelijk te vinden met de zoekfunctie.:busted:
 
Als je ernaar wilt zoeken moet je dat zeker doen. Maar veel zal hij niet meer voorkomen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan