• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Interview met Uigeadail

porrelaar

Senior
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
16.735
Waarderingsscore
333
Beste forumleden,

Ik heb hier voor jullie een nieuw interview. Op dit forum zwerven goed bedoelende amateurs, prutsers en porrelaars rond, maar er zijn ook professionals lid van het forum. Uigeadail is zo'n professional. Ik brak bijna mijn tong over die nickname, maar na het lezen van dit interview weet ik dat je Uigeadail langzaam over je tong moet laten glijden en dan doorslikken. De smaak is pittig; je houdt er van of je houdt er niet van. Smaken verschillen, en dat is maar goed ook.
Hier is hij dan: Uigeadail!

1. Geef een korte omschrijving van jezelf (naam, leeftijd, hobby's, woonplaats etc.)
Ben van the eighties, 1980 om exact te zijn. Mijn voornaamste hobby; zoals zovelen hier, alles om en rond computersystemen. Woonachtig te Belgi, regio Vlaams Brabant.

2. Wat doe je in het dagelijkse leven? (school, werk etc.)
Ik werk als netwerk/systeembeheerder in een grotere KMO met verschillende kantoor/productie omgevingen wereldwijd. Dus netwerken, servers, clients etc opzetten, migreren, onderhouden, herstellen, ...
Laten we zeggen, een job waar je nooit genoeg kent en weet. En waar "bijscholing" in welke mate dan ook een must is.

3. Hoe heb je het NCF ontdekt en waarom heb je jezelf geregistreerd?
NCF heb ik ontdekt via een mede forum lid. Aangezien hier wel het een en ander verteld en gevraagd wordt in de lijn van mijn interesses, was de keuze snel gemaakt.

4. Hoe kom je aan je forum nickname?
Een van mijn bezigheden is whisky. Nu ben ik niet zozeer fan van sterk rokerige en geturfde whisky zoals de Uigeadail, maar ik vond de naam wel uniek. Ardbeg Uigeadail is dus een vrij bekende whisky die wel al redelijk aanzien verworven heeft.

5. Waar kijk je het meeste en waar plaats je de meeste berichten op het forum?
Alles waar ik misschien een deftig antwoord op kan formuleren en de nodige aandacht aan kan besteden.

6. Waarvoor wordt jouw computer allemaal gebruikt?
Internet, film & muziek, dagelijkse communicatie, ...
Soms (en vroeger) wat development (C, C#, HTML,...), Virtual Machine, ...

7.Wat is je favoriete...
Eten: Is zoveel lekker...
Sport: Oosterse krijgskunsten (al staat dit momenteel wel op hold voor onbepaalde duur)
Dier: Katten en honden. Hond komt nog, hopelijk
Film: Het betere Sci-Fi of een fim die je 3 keer moet bekijken om hem te begrijpen (Donnie Darko etc)
Boeken: Boeken waar ik iets van kan leren
Artiest/band: Zijn er zoveel. Van (bijna) alle genres kan ik wel iets pruimen. Al ben ik wel meer voor de Techno/Electro scene.

8. Noem n ding dat je direct zou veranderen aan NCF en n ding wat naar jouw mening nooit weg zou mogen.
Misschien een visueel iets uniekere stijl hanteren dan de basic vBulletin opties. Maar het stoort me niet.

9. Beschrijf je PC met de bijbehorende onderdelen.
Casing: Antec Fusion Black
CPU: Intel Core i7 920 (1st gen)
Memory: 12GB Triple channel DDR3
Motherboard: DFI LanParty JR X58
GPU: eVGA GeForce GTX 460
Audio: ASUS Xonar Essence STX
Storage: Internal 2x 1TB WD Black Edition, External 2x 2TB WD MyBook Elite
Network: Dedicated Sophos UTM9 (Firewall/router), 2x Planet managed GB Switch

10. Heb je nog verdere opmerkingen?
Nee

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dan heb ik nog een vraag aan de lezers van dit interview: lijkt het jou leuk om ook genterviewd te worden? Stuur mij dan een priv bericht.
Groeten,
porrelaar
 
Leuk interview hoor! :smile:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan