• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

intypen op diverse locaties veroorzaakt sneltoetswerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanHaa08

Nieuw lid
Lid geworden
25 mrt 2023
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Beste vrienden,

Hier maak ik melding van een merkwaardig fenomeen dat ik niet ken van vroeger gebruik op de pc. Als ik iets ga intypen veroorzaakt dit vaak een sneltoestwerking die ineens een andere pagina of intypvak opent waardoor ik mijn zin niet kan afmaken of het intypen abrupt wordt beëindigd. Erg lastig, ook bij email gaat het vaak zo en kun je weer overnieuw beginnen. In Google krijg je dan vaak een codetaal blok. Wie weet wat dit veroorzaakt? Op vorige pc's had ik dit niet
 
Functie of alt toets die blijft hangen op het toetsenbord of iets drukt die toets in.

Bij een los toetsenbord, draai hem eens om (toetsen naar beneden) en geef er eens een paar flinke klappen op. Misschien zit er vuil in die het veroorzaakt en zo los komt.

Bij een laptop zou ik hem helemaal uit zetten, voorzichtig omdraaien met het scherm open en dan terwijl je de computer en het scherm vasthoud voorzichtig gaat schudden. Voorzichtig! Ook alle toetsen even indrukken kan helpen met het vuil uit het toetsenbord te krijgen.

Als dat niet helpt, een nieuw toetsenbord. Ik geef gelijk toe dat het makkelijker is bij een los toetsenbord dan bij een laptop.
 
Heb een splinternieuw toetsenbord. Had het vroeger nooit en die toetsenborden waren echt vuil.
 
Verwijder het stuurprogramma eens in apparaatbeheer van het toetsenbord en herstart de computer. Kan zijn dat die niet helemaal lekker werkt.
 
Dat een apparaat nieuw is wil niet zeggen dat het goed is.
 
Een nuttig antwoord heb ik tot nu toe niet gevonden. Het probleem blijft bestaan. Terwijl ik dit typ schiet het scherm al weer heen en weer. Soms verlaat je de pagina spontaan en zit je in en nieuwe pagina of in een codescherm. Blijkbaar heeft niemand hier een nuttig antwoord dus heb ik niets aan dit forum en zal ik het verder ook niet meer bezoeken. Dat een forum bestaat uit ervaringsdeskundigen en experts wil nog niet zeggen dat het goed is.
 
Nou nou, wat een rare uitspraak zeg.
Maar prima dan ga je toch ergens anders een oplossing zoeken.
 
Als hier geen antwoord wordt gevonden op jouw vraag, wil niet zeggen dat de ervaringsdeskundigen en experts hier onmondig, onkundig of zelfs dom zijn. Nobody's perfect en geduld/respect zijn mooie zaken. Het duurt soms wel wat langer eer de juiste persoon online komt voor een mogelijke oplossing. Maar de ervaringsdeskundigen en experts wensen jou heel veel succes met het elders zoeken naar een oplossing.
 
zoek maar eens op badkuipkromme als je niet gelooft dat de faalkans van een apparaat juist vrij hoog is als hij gloed nieuw is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan