• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Invalid configure file Minitool partition wizard

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedo

Gewaardeerd
Lid geworden
2 okt 2011
Berichten
1.037
Waarderingsscore
12
Hallo,
Ik tracht een ssd met bestuurprogramma win 10 te klonen met bovenvermeld programma, maar dit lukt niet, krijg steeds foutmelding " invalid configure file" op het scherm, denk niet dat het aan het programma ligt, welk prog vinden jullie het beste om te gebruiken om te klonen? Misschien kan Ik dat proberen om te kijken of dat lukt?

Groeten, speedo
 
Ja klopt, de data wil Ik graag bewaren alvorens de experimenteren, Ik spreek hier wel over een pas nieuwe installatie waarvan mijn data nu is op geplaatst, en waar Ik nu graag een kloon van de schijf wil maken als zekerheid voor er iets misloopt, die nieuwe installatie is van Windows 20H2 gemaakt, in vervanging van de oude Windows 10 installatie die in de soep is gedraaid door een 20H2 update die niet goed kwam en waardoor de ssd niet meer opstartte, ook niet na de pogingen van reparatie.
Het kan dus bijna niet dat deze nieuwe installatie corrupt is na zijn eerste levensweken?
 
Ik gebruik Aomei backupper.
Ik niet meer, liet elke dag een incrementele back-up maken die wel eens een blauw scherm opleverde door het amwrtdrv.sys bestand.
Gebruik nu Disk Master Free, werkt zonder problemen.

 
"Disk Master Free"
Ik kende het niet maar lijkt echt veel te kunnen.👍 Zelf ben ik dan wel bang dat ik in de mogelijkheden verdwaal. Je moet van elke mogelijkheid die je gebruikt maar precies weten wat het doet. Zodra ik Macrium beu ben ga ik die echter toch eens nauwkeuriger bekijken.
 
Windows 10 heeft ook de mogelijkheid om dit te doen, hoe goed is deze, iemand ervaring mee?
 
Misschien kan Ik Macrium wel eens proberen?
 
Even een kleine update van het gebeuren, Jullie weten dat Ik trachtte met Minitool Partition Wizard trachtte om mijn SSD met bestuur programma te klonen, en dat dit niet lukte en steeds de foutmelding kwam ( invalid configure file ), Ik heb een voor mij bekend programma gebruikt Acronis true image, en dat lukte wel, er is een geteste en bruikbare schijfkopie afgeleverd door dit programma, nu verder zou Ik dat ook nog eens kunnen testen met een ander programma, wat de gecrashte voormalige disk betreft, daar kan Ik wanneer Ik eens veel tijd heb, me met bezig houden waar dus weinig kans toe is als gepensioneerde, hahaha :joy:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan