• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ip adres veranderen ip camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Weet niet of hier op dit forum mij iemand kan helpen of op de goede weg zetten.
Volgend probleem, enkele jaren terug een bewakings nvr met 4 camera met POE aangekocht, dacht service te hebben, maar leverancier doet dit niet meer, zoals ze in vlaanderen zeggen trek uw plan ermee.
Nu heb ik op 1 camera geen beeld meer, maar heb nog een exemplaar liggen maar moet het juiste Ip adres instellen.
Leverancier heeft me in het verleden getoond hoe ik dit moet doen, maar weet het niet meer hoe.
Weet wel dat ik de camera met een utp kabel rechtstreeks aansloot op mijn pc en in IE het ip adres intikte en dan kreeg ik de camera in beeld op mijn scherm.
In de tijd was dit in win7, moest IE zijn is al wat ik weet, merk staat er ook niet op.
Ik hoor het wel.
 
Misschien heb je hier wat aan,
 
Bedankt zal het eens lezen.
 
Als je geen recorder gebruikt dan kan je het ip adres waarschijnlijk in de camera instellen. Je kan het dan eens als volgt doen: je koppelt de camera aan je pc of router en gebruikt een IP scanner om het ip adres te achterhalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan