• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost IP68/IP69K Doogee S88 Pro invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
Hoi,

Ik wil graag deze telefoon aanschaffen:


Heeft goede opslag
Heeft een uitstekende werk geheugen
Heeft een zeer goede accu
Heeft draadloos laden
Heeft NFC
Heeft Android 10

Dit zijn mijn wensen en telefoon is nog eens lekker betaalbaar.

Nu alleen toch een paar vragen over deze telefoon.

Van telefoon processoren heb ik helaas weinig kaas van gegeten.

Is dit een beetje redelijk processor die er in zit?

Verder hoe is de kwaliteit van de camera? Hoef geen super kwaliteit foto's te maken maar toch wel scherp.

In het verleden heb ik al eerder een Doogee telefoon gehad die beviel mij prima. Dit was een Android 6 of 7 versie.

Weten jullie hoeveel er bovenop komt wat invoer belasting betreft?

Deze vraag is inmiddels opgelost:


21 % btw en meer niet komt er hier boven op.

Of zou ik hem beter hier kunnen kopen:


Zeker ook gezien de garantie. Maar bedrag vind ik best wel een groot verschil. Maar als invoerbelasting ook een behoorlijk bedrag is kan ik hem net zo goed daar bestellen.
 
Laatst bewerkt:
De kwaliteit van de foto's is altijd lastig te zeggen, maar met een 16 MP camera zou je toch mooie foto's verwachten. De snelheid zal ook niet super snel zijn. Maar dat ligt er aan wat jij zelf gewend bent. Maar over het algemeen een mooie telefoon.
 
Aarie25,

Dank voor je reactie.

Ik heb inderdaad besloten om hem zelf te gaan bestellen. Maar rechtstreeks in China. Niet bij het eerder genoemde adres.

Bestel proces doorlopen. Krijg je rekening met een Belgische bank erop, Factuuradres uit China. Vestigingsplaats (geen adres) weer Noord Brabant. Vind dit te vaag allemaal.
 
Zal waarschijnlijk met belasting of iets dergelijks te maken hebben. Maar als de telefoon gewoon binnen komt is er niets aan de hand. Of je moet binnen de garantie problemen krijgen, want je stuurt het zo even terug naar China.
 
Aarie25,

Garantie verhaal heb je gelijk in. Dat risico loop ik doel bewust.

In het verleden wel vaker bij Gearbest besteld en dat verliep allemaal uitstekend.
 
Ik heb zelf nog nooit een telefoon gehad die in de garantie termijn kapot ging.
Maar ook al heb je wel garantie, dat zegt in Nederland ook niets, want ze gooien het heel makkelijk op water schade en dan kost het je nog geld.
 
Klopt helaas Aarie25. Ervaringen heb ik precies hetzelfde.

We zullen het zien, krap maandje wachten dat is nadeel vanuit China bestellen maar heeft ook geen directe haast.
 
Hopelijk komt hij snel, want het zal door de corana net iets langer duren.
aar hopelijk heb je er lang plezier van.
 
Ziet er wel naar uit.


Geschatte aankomstdatum op het postkantoor
26 Jul 2020 - 30 Jul 2020, 5-9 resterende dagen

De prognose is niet 100% zeker en is gebaseerd op 250 -pakketten die in de afgelopen 60 dagen zijn geleverd

  • 20 Jul 2020 13:57



    Consignment received at the PostNL Acceptance Centre

Is hij dan al door de douane heen?
 
Aarie25,

Bestel proces doorlopen. Krijg je rekening met een Belgische bank erop, Factuuradres uit China. Vestigingsplaats (geen adres) weer Noord Brabant. Vind dit te vaag allemaal.

Bestellingen als deze zou ik altijd afrekenen met een creditcard, mocht er onverhoopt iets niet geleverd of andersinds, kun je altijd je geld terug laten boeken, en de aankoop is ook nog ééns verzekerd!
Al mijn internet aankopen gaan via mijn creditcard.
 
Laatst bewerkt:
Prutser, dat was een bestelling via een andere leverancier. Nu rechtstreeks bij gearbest.com besteld. Omdat ik die andere leverancier dus om die redenen niet vertrouwde.

Gearbest betaal ik altijd via paypal.

Mooi nog geen rekening gehad dus waarschijnlijk zonder invoer belasting er door heen zou weer een meevaller zijn.
 
Die rekening kun je ook nog krijgen bij aflevering.
 
O.K. jammer maar we zullen het zien. Had het uiteraard al ingecalculeerd.
 
De telefoon is afgelopen week eindelijk binnen gekomen.

En hij was zonder invoer belasting dus dat viel weer mee.
 
Ik zie nu ook, dat ik één en ander niet goed gelezen heb wat betreft al of niet hoeven betalen van invoerrechten. Jij had dat al uitgezocht en een bijlage bijgevoegd in bericht 1.

Veel plezier ermee.
 
Fijn dat hij binnen is gekomen.
Veel plezier met jou nieuw telefoon!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan