• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ipad printen naar computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

André de Bree

Nieuw lid
Lid geworden
29 aug 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Goedendag,

ik heb een vraag over printen.
Is het mogelijk om via je ipad zeg maar vanuit Groningen documenten af te drukken op een printer in Hilversum.
 
Dat ligt aan de opties van je printer. Mijn Epson XP-860 ondersteunt AirPrint en Cloud Print van Apple en Google en daarnaast beschikt deze over Epson Email print en Epson Remote Print. Wat inhoudt dat er meerdere opties zijn om te kunnen printen.

Met Epson Email print kan ik een mailtje sturen naar de printer welke de printer vervolgens gaat afdrukken. Remote print is gewoon printen vanaf een andere locatie. AirPrint en Cloud Print gebruik ik niet, maar voor zo ver ik het begrijp moet dit ook gewoon van buiten de deur werken.

Het is dus afhankelijk van welke technieken je printer ondersteund.
 
Sommige printers kennen nog een andere opties (bijvoorbeeld die van HP) je maakt een E-mailadres voor de printer aan. Vervolgens kan je de printer een mailtje sturen. De bijlage die aan dat mailtje hangt bijvoorbeeld een Word of PDF bestand wordt dan afgedrukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan