• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost iPhone koppelen met je pc met Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
windows 10 geeft je de mogelijkheid om je smartphone te koppelen (in mijn geval een iPhone SE) maar met wat synchroniseert hij dan de inhoud Binnen je pc? voor mail gebruik ik telenet waar een agenda aanwezig is alhoewel zeer beperkt en summier, wat gebeurt er als ik mijn iPhone koppel, het uitproberen is een manier maar ik waag me niet graag meer aan experimenten, ik ben al op ”gezegende” leeftijd en met moeilijk pc vragen kan ik steeds minder ergens terecht.
catmen
 
Als jij een android smartphone zou hebben (in het bijzonder een Samsung smartphone), dan zou je na koppelen een sms bericht dat je op de smartphone hebt ontvangen, kunnen beantwoorden via je pc. En je kunt dan nog meer: "Laat uw Android-apparaat in uw broekzak. Met de Je telefoon-app kunt u bellen en gebeld worden, tekstberichten sturen en ontvangen, meldingen controleren en direct toegang krijgen tot de foto's en apps op uw Android-apparaat, allemaal op uw PC."
Bron: Hulp en educatie voor Uw telefoon-app - Microsoft Ondersteuning

Jij hebt echter geen android smartphone, maar een iPhone. Dan is het nut van je iPhone koppelen met je PC heel beperkt. De app Jouw telefoon is vooral ontwikkeld voor android smartphones. Het enige wat bezitters van een iPhone na koppelen kunnen doen is webpagina's die je open hebt staan in de browser van je iPhone, doorsturen naar je pc, zodat je die website op je pc verder kunt gaan lezen. Je moet je daarvoor wel aanmelden met je Microsoft account:
60d72053078e6-Ashampoo_Snap_2021.06.26_14h21m30s_001_.png

Er wordt dan verder helemaal niets gesynchroniseerd.
De app Jouw Telefoon is dus eigenlijk alleen nuttig voor smartphones die op android draaien. Zelf heb ik net als jij een iPhone. Ik ben niet van plan om gebruik te gaan maken van de app Jouw telefoon op mijn pc. Als ik op mijn iPhone een keer een website open, die ik later nog eens op mijn gemak wil lezen op mijn pc, dan verstuur ik de link naar die website naar mijn eigen e-mailadres, zodat ik hem later makkelijk kan openen op mijn desktop pc.

Mijn advies luidt dus: geen gebruik maken van de app Jouw telefoon, wanneer jij een iPhone gebruikt.
 
OK dat is duidelijk, ik dacht er meer aan te hebben dan jij beschrijft, dus we laten het maar zo.
Thx
catmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan