• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost irritante pop-up neat office

Status
Niet open voor verdere reacties.

adpcp

Vaak hier
Lid geworden
20 feb 2008
Berichten
937
Waarderingsscore
2
Ik gebruik de gratis versie van neat office. Elke keer als ik deze open, verschijnt er ook een pop-up, waarmee wordt getracht mij te verleiden tot het kopen van een volledige versie. Hoe verwijder ik de pop-up van mijn systeem?
 
uBlock Origine gebruiken, een popupstopper?
 
ja een extensie in de browser maar of dat helpt binnen eensoftwareprogramma weet ik niet , maat te proberen is 't wel denk ik
 
Ik gebruik de gratis versie van neat office. Elke keer als ik deze open, verschijnt er ook een pop-up, waarmee wordt getracht mij te verleiden tot het kopen van een volledige versie. Hoe verwijder ik de pop-up van mijn systeem?
Heb jij geen instellingen waar je meldingen en reclame popups kun uitzetten?
Dit is altijd het eerste wat ik nakijk als ik een nieuwe app of software gebruik.
 
Heb jij geen instellingen waar je meldingen en reclame popups kun uitzetten?
Dit is altijd het eerste wat ik nakijk als ik een nieuwe app of software gebruik.
Nee, geen idee
 
Kunt het eens nakijken of het uit te schakelen is.
Anders zou je hier eens na kunnen kijken of dit een goede vervanger is. Wordt hier veel gebruikt ipv van Windows Office.
 
Hallo,

Gaat het om deze pop-up:


62fe1ab2992cf-neat_office.png



Zoals het er al in staat (zie rode kader) verdwijnt die alleen bij de betaalde versies.
Dit soort pop-up is normaal bij de meeste gratis programma's, in de hoop dat het word gekocht.
Gratis moet toch ook betaald worden, maar ben je tevreden met dit programma wat maakt dan die ene muis klik uit.
Je moet er iets voor over hebben om het gratis te kunnen blijven gebruiken ;)
 
Die irritante popups zijn niet meer dan adware of advertentiesoftware die meegeleverd worden , met als bedoeling je te dwingen een betaalde versie aan te kopen .
@abbs kan je hiermee het beste verder helpen om die van je systeem te verwijderen .
 
Hallo,

Gaat het om deze pop-up:


62fe1ab2992cf-neat_office.png



Zoals het er al in staat (zie rode kader) verdwijnt die alleen bij de betaalde versies.
Dit soort pop-up is normaal bij de meeste gratis programma's, in de hoop dat het word gekocht.
Gratis moet toch ook betaald worden, maar ben je tevreden met dit programma wat maakt dan die ene muis klik uit.
Je moet er iets voor over hebben om het gratis te kunnen blijven gebruiken ;)
Ja, dit is hem. Oke..ik zal open office eens proberen....thx
 
Moet er wel bij zeggen dat ik niet weet of die een popup geeft.
Heb er hier in ieder geval nog niemand over gehoord en hij is al vaak aan bod gekomen.
 
Moet er wel bij zeggen dat ik niet weet of die een popup geeft.
Heb er hier in ieder geval nog niemand over gehoord en hij is al vaak aan bod gekomen.
 
Open Office is open source (open bron) software wat betekent dat je de broncode vrij mag bewerken en er iets beters mag van maken . Soms kan het eens gebeuren dat je voor open source software een kleine vergoeding moet betalen om het software pakket te mogen gebruiken . Een kleine vergoeding vragen voor het werk dat je eraan gehad hebt is niet verboden. Wat wel verboden is de broncode verkopen als je er zelf de ontwikkelaar niet van bent .Free ware is software die je gratis mag gebruiken maar je niets mag veranderen aan de broncode . En Shareware is een probeer versie die je een bepaalde tperiode gratis kan gebruiken . Ben je tevreden van de software en wil je hem verder gebruiken zul je een gebruikers licentie moeten aankopen . Als het Shareware is kom je gauw te weten als na de probeer periode de software niet meer werkt . Met shareware ook altijd opletten , want die is meestal ook gebundeld met advertentie software van de ontwikkelaar en je dan popups zou kunnen te zien krijgen met irritante advertenties van andere software paketten van de ontwikkelaar .
Libre Office wat ook open source software is , is zowat ver hetzelfde als Open Office . Hierin maak jij dan zelf de keuze wat jij zelf beter vind om te gebruiken .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Genoeg opties voor Ts om uit te testen om te kijken wat voor het het beste werkt.
Ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan