• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Is deze game pc goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakkob

Nieuw lid
Lid geworden
24 jun 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo, ik wil een game pc gaan kopen. Nu zag ik vandaag een game pc met een intel i7 2600k, een sapphire r9 290 tri-x 4gb GPU en 16 gb ram. Mij vraag is of ik een beetje kan gamen op deze pc of dat ik hier fortnite maar op avg fps van 40 kan spelen Hihi.
 
Goed is een groot woord voor die verouderde hardware.

Zal wel prima games mee te spelen zijn, nieuwere games niet op hoge instellingen.

Wat mag het kosten?
 
de pc kost 350 euro, en is watergekoeld. Met een mooie case en een paar RGB fans. goeie deal??
 
Laatst bewerkt:
Kan ermee door en als je het zelf ziet zitten....
 
Hallo, ik wil een game pc gaan kopen. Nu zag ik vandaag een game pc met een intel i7 2600k, een sapphire r9 290 tri-x 4gb GPU en 16 gb ram. Mij vraag is of ik een beetje kan gamen op deze pc of dat ik hier fortnite maar op avg fps van 40 kan spelen Hihi.
De processor is 8 jaar geleden door Intel in de markt gezet en de productie ervan is 6 jaar geleden gestopt. Niet doen!
 
Ding is prima, niet echt veel langzamer dan de huidige.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons
Terug
Bovenaan