• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Is deze tablet snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
Helaas heb ik er zelf niet zoveel verstand van dus daarom vraag ik het hier
Mijn vraag is of deze tablet snel is en ook snel op internet

4K HD Screen 11.6 Inch WiFi Tablet PC 11.6 Inch Ten Core 5G 4G Network Tablet Android 11.0 Arge 2560*1600 IPS Screen Dual SIM Dual Camera Rear 13.0 MP IPS Buletooth Call Phone Tablet (RAM 12GB+ROM 512GB) Tablet-PC Tablette
 
Merk en type?
En alle huidige tableds zijn uiteraard snel door de laatste uitgekomen hard en software.
 
Als ik de hele tekst selecteer en daar mee ga zoeken kom ik uit op:


Een 'no-name' tablet bij Wish vandaan, hij zal best wel redelijk rap zijn, maar verwacht geen wonderen.
De CPU (MTK6797) stamt uit 2016 en de GPU (Mali-400) uit 2008, maar ja voor dat geld kun je ook niet het nieuwste verwachten (voorop gesteld dat het inderdaad de gegeven link is)
 
Als ik de hele tekst selecteer en daar mee ga zoeken kom ik uit op:


Een 'no-name' tablet bij Wish vandaan, hij zal best wel redelijk rap zijn, maar verwacht geen wonderen.
De CPU (MTK6797) stamt uit 2016 en de GPU (Mali-400) uit 2008, maar ja voor dat geld kun je ook niet het nieuwste verwachten (voorop gesteld dat het inderdaad de gegeven link is)
Hij word alleen gebruikt dan voor Facebook en YouTube en Netflix

maar heb er geen verstand van Daarom vroeg ik het aan jullie want heb van hun eenKado bon Die bijna afloop Dus daarom vroeg ik het
 
Bedankt alvast
En buiten die websites
Welke tablet raden jullie mij dan aan wel graag met android
En dat hij snel is
Met Facebook Netflix en YouTube
In prijs klassen tot 300 euro
Want snap echt niet waar ik op moet letten
 
Heb je een keus gemaakt?
Zo ja welke is het dan geworden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan