• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Is een BIOS password standaard?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je zo een narcist of betweter hebt op je website,dat moet niet gezellig zijn voor andere leden?
Geef eens de juiste definitie van een narcist ! ik kan dit wel als laster beschouwen ! Staat in de forum regels te lezen !
Leg ook eens aan iedereen uit waarom je bij mij altijd kwam jammeren om moderator bij je sites te worden . Moet ik ook het verhaal doen om welke reden zorin.be werd opgericht door jou ?
Aan de andere analfabeten, Ik reageer niet meer voor de titel van het topic juist aangepast word . Nergens heb ik geciteerd dat een BIOS paswoord standaard is .

Laatst bewerkt:
Nergens heb ik geciteerd dat een BIOS paswoord standaard is .

Niet geciteerd, nee! Maar wél zelf de vraag gesteld in post#1 van dit draadje!

Even uw systeemkennis testen
Ik zet mijn nieuwe uit de doos laptop aan, wil in het BIOS aanpassingen brengen en er word gevraagd naar een BIOS Paswoord . Waar vind ik het .

De lekkerste gehaktballen​

WAT HEB JE NODIG (INGREDIËNTEN):
  • 400 gram rundergehakt
  • 1 pot vleesfond (380 ml)
  • 80 gram paneermeel
  • 2 eieren (middel)
  • 3 eetlepels roomboter
  • 2 eetlepels ketjap manis (zoete ketjap)
  • 2 eetlepels grove mosterd
  • 1 theelepel cayennepeper
ZO MAAK JE HET (BEREIDINGSWIJZE):
  1. Meng alle ingrediënten (behalve de roomboter en de vleesfond) door elkaar.
  2. Maak hier mooie, ronde gehaktballen van en zet deze daarna een halfuurtje in de koelkast.
  3. Verhit vervolgens de roomboter in de braadpan en braad de gehaktballen aan tot ze rondom mooi bruin zijn.
  4. Giet de vleesfond erbij, breng aan de kook en zet het vuur laag.
  5. Laat de gehaktballen nu in 45 minuten rustig gaar worden. Keer de ballen af en toe om en eet smakelijk!

Nergens heb ik geciteerd dat een BIOS paswoord standaard is .
Geen woorden gaan verdraaien. Je hebt wel degelijk geschreven dat een bios passwoord noodzakelijk was, want daarom heb ik geschreven dat dit onzin was.
Je hebt zelf nadien hier in je eerste post gezegd dat het standaard was.

Bij heel wat laptops / desktops moet je eerst een admin bios paswoord aanmaken om in het BIOS te raken om de settings te veranderen en dat zou ook wel eens het probleem kunnen zijn .
Alsjeblieft, hier is het bewijs. En hier is de post waar je dat in schreef:

Dus niet proberen je er uit te lullen.
Aan de hand van die post startte je deze thread.

Waarin je dit schreef in je eerste bericht:
Ik zet mijn nieuwe uit de doos laptop aan, wil in het BIOS aanpassingen brengen en er word gevraagd naar een BIOS Paswoord . Waar vind ik het .
Heel goed nadenken voor je antwoord !
Hier zeg je dus zelf dat het standaard is (heb ik niet gedaan).

Durf je nu ook je fout toe te geven dat je fout zat in plaats van je er weer uit te proberen te lullen?

Ik bestel meestal een kaartje als ik naar de bios ga. En ik koop daar vaak ook popcorn :cool:🍿

Over dat BIOS Paswoord als daarom gevraagd word .
Dan herstart je gewoon de PC , druk de F toets wat verschillend kan zijn van fabrikant om in de BIOS settings te gaan.

Daar kun je BIOS pasword op Disabled zetten en zal er niet meer gevraagd worden naar het BIOS pasword .
En bezoek eens het Medion Support Forum , er valt daar heel wat te lezen over mensen die nooit een BIOS pasword ingevoerd hebben en toch om gevraagd word .
Waarom heb ik die vraag gesteld waar vind ik het ? Was echt benieuwd welk antwoord ik daar ging op krijgen .
Wie de moeite doet om de handleiding te lezen , zal het daar vinden !
En @Black Tiger , leer begrijpend en goed lezen voor je mensen beschuldigt , zoals hier .

Leg me ook maar eens uit waar ik ceciteert heb dat KVK die certificaten uitreikt .

Ik ga jou eens iets zeggen ten eerste bij aankoop van een desktop of computer hoef je helemaal geen paswoord in te geven als je in je bios wilt zijn.Dus bios wachtwoord word niet standaard meegeleverd, maar het is wel zo dat je een bios wachtwoord kan instellen?En waarom je dat zo doen is me een raadsel?En vertel me eens veronderstel je hebt een bios wachtwoord ingesteld, na een tijdje ben je die vergeten,dan stel ik me de vraag hoe geraak je nu in je bios?Want je ziet enkel een zwart scherm en een blauw rechthoekig vak, en je hebt maximmum 5 pogingen? En je cmos batterij er uit nemen werkt niet,want heb het voorgehad en ik heb het opgelost op mijn manier.En eerlijk niet simpel en wat narcist betreft zoek het eens op vooraleer je dit aan iemand zijn hoofd gooit.

En @Black Tiger , leer begrijpend en goed lezen voor je mensen beschuldigt , zoals hier .
Ik ga helemaal nergens op reageren verder voordat jij jouw fout toegeeft en voordat jij dat doet ga ik jou totaal nergens enige uitleg over geven, want zoiets flik jij altijd.
Altijd maar weer van de hak op de tak springen om er onderuit te komen, dingen erbij halen die er totaal niets mee te maken hebben. Om maar de aandacht af te leiden en te proberen toch niet je ongelijk te hoeven toe te geven.
En als het niet lukt reageer je helemaal niet meer of begint andere onzin.

Eerst zeg je dat jij dat niet gezegd heb, nu heb ik je bewijs geleverd, nu reageer daar maar op dat je fout zat.
En daarna ben ik misschien wel bereid te reageren op andere aantoonbare onzin die je hebt uitgesproken.

Wie de moeite doet om de handleiding te lezen , zal het daar vinden !

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

We hebben je trouwens al uitgelegd hoe het kan dat er bios wachtwoorden in nieuwe laptops komen, namelijk dat die door anderen er in gezet zijn en teruggestuurd naar de winkel/fabrikant.
Wie moet hier nu eens begrijpen leren lezen?

Geef eens de juiste definitie van een narcist ! ik kan dit wel als laster beschouwen ! Staat in de forum regels te lezen !
staat dit in de forumregels hier wist ik nog niet?Zal het eens moeten lezen, oja je zei dat ik jou steeds vroeg voor moderator dat is waar swake en weet je waarom omdat ik medelijden met je had, want er is geen enkele website waar je nog welkom bent, denk daar eens aan en de kansen die ik je gaf.Maar verder ga ik hier niet meer op reageren want word anders een te grote topic?.

@weetjewel

Ik denk dat hij deze regel bedoeld.
Maar iemand een narcist noemen valt daar in mij ogen niet onder.

Op dit forum gebruikt/post u geen belastend taalgebruik, kleineert u niet, houdt u anderen in hun waarden, gebruikt u geen schunnigheden, obscene taal, obscene plaatjes, obscene videoclips, racistische tekens, woorden of afkortingen.

Zo zie je maar .
Zo zie je maar dat er dus inderdaad geen standaard bios wachtwoord op zit.

Onzin om deze thread voor naar boven te halen. En je moet nog altijd je fout toegeven.

We gaan deze discussie niet weer oprakelen daarom gaat dit topic op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan