• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Is het installeren van FileAmigo veilig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hoi,

Omdat ik wil oefenen met het maken van een database heb ik de setupfile van FileAmigo gedownload.
De browser geeft aan "niet beveiligd" en als ik het spul wil installeren krijg ik deze melding:

1581762336413.png

De download komt hier, http://www.fileamigo.com/HomeXXX.htm, vandaan. (ik heb de drie XXX'en even toegevoegd, als je naar de site wilt moet je die even weghalen.)

Omdat ik de link via computeridee heb denk ik dat het wel goed zit maar ik wil het zeker weten.

Alvast bedankt voor de hulp
 
Wordt zo te zien vooral in de VS en Alaska gebruikt.

 
Een tip om databases te leren kan je ook de gratis phpmyadmin database gebruiken.
 
Ik zoek iets om klantgegevens te ordenen zoals NAW gegevens, mailberichten en opdrachten. phpmyadmin klinkt als iets anders, zal het kunnen maar mist denk ik de schil die het makkelijk te gebruiken maakt? Ik wil geen queries gaan schrijven, gewoon Windows-achtig door klantgegevens heen kunnen gaan.
 
kan je ook de gratis phpmyadmin database gebruiken.
Je bedoeld de gratis MySQL database. Phpmyadmin is namelijk geen database maar een database GUI interface.
Daarmee kun je dus Windows achtig door gegevens heen gaan, echter die moet je dan wel in een MySQL database invoeren.
 
Exact. Dank voor de aanvulling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan