• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Je verbinding is onderbroken. Er is een netwerkwijziging gedetecteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harold Help

Nieuw lid
Lid geworden
20 sep 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Sinds de update van Windows 10 krijg ik bij elke browser steeds deze melding. Verder heb ik niets anders gedownload!
Bijna elke pagina die ik open gaat vooraf aan deze melding. Vervolgens moet ik ook steeds weer cookies accepteren. Hierdoor is het ook lastig om op de desktop TV te kijken :-(
 
Om welke update ging het?
Kijkje via kabel of wifi?

Reset het modem eens door het 30 van het stroom te halen.

Typ in de zoekfunctie cmd en open als administrator (door op cmd met de rechtermuisknop te klikken)
Typ sfc /scannow let goed op de spatie tussen sfc en /. Laat de scan lopen en aan het eind geeft hij aan of er fouten zijn gevonden.
 
Doe het volgende eens:

Klik op Start.
Typ in cmd.
Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren.
Typ de volgende commando's (na elkaar!)
netsh winsock reset en druk op Enter.
netsh int ip reset en druk op Enter.

Als beide commando's zijn uitgevoerd herstart dan de computer.
 
Thanks Aarie25, geprobeerd, maar helaas geen resultaat
Ook Rubensky, Thanks,ik krijg een mega logbestand, maar helaas is mijn kennis hier te beperkt voor ;-)
 
Verwissel eens je dns server adressen in je router, welke modem router heb je?
Gebruik 8.8.8.8 en/of 8.8.4.4
 
Zou je mijn 2 vragen nog kunnen beantwoorden?
Via kabel en de update.
En het moet echt aan de update / desktop / kabel liggen, alle andere wifi apparaten hebben geen problemen
 

Bijlagen

  • Knipsel.pdf
    474,8 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Ik kan helaas jou afbeelding niet zien op mijn telefoon. Dus kijk ik vanavond wel even.

Maar je kunt de tip van Lange Pier eerst uitproberen.
 
Maar je kunt de tip van Lange Pier eerst uitproberen.
Hij heeft het niet op andere apparaten dus zit het probleem in de PC/Windows 10.

Hoef ook niet het merk en type modem/router te weten, was toch al geheim.....:rolleyes:

Je kunt wel de dns "flushen".
 
Ook Rubensky, Thanks,ik krijg een mega logbestand, maar helaas is mijn kennis hier te beperkt voor ;-)

Dat geeft niet. Als je het logbestand hier plaatst kijk ik ernaar.
 
Sinds de update van Windows 10 krijg ik bij elke browser steeds deze melding. Verder heb ik niets anders gedownload!
Bijna elke pagina die ik open gaat vooraf aan deze melding. Vervolgens moet ik ook steeds weer cookies accepteren. Hierdoor is het ook lastig om op de desktop TV te kijken :-(
Bij mij hielp het (zo lijkt het voorlopig) om via netwerkinstellingen en ‘energiebeheer’ te voorkomen dat m’n computer de netwerkkaart uitschakelt om stroom te besparen.
 
@frank wassenaar je bent nieuw hier. Welkom. Verder is het niet gebruikelijk om topics van maanden oud, in dit geval zelfs 2.5 jaar oud weer omhoog te halen door daar in te gaan posten enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan