• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jeroen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jeroen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jeroen

Gast
Nou, daar gaat ie dan :lol:

Jeroen Remijnse is de naam, 32 jaar en woonachtig in Utrecht met vriendin en heel lief dochtertje van 1,5 jaar oud. Sinds een paar jaar werk ik zelfstandig, begonnen met een paar websites en het geven van telecom trainingen. Sinds 1 oktober houd ik me full time bezig met gaming, maar dan wel als werk. Kijk maar eens op http://www.thenextfuture.nl

Verder heb ik deze site ooit opgezet en moet ik met schaamrood op de kaken toegeven dat ik eigenlijk geen tijd heb om iets aan de site te doen. Gelukkig willen Frank en Bart de boel hier een beetje in de gaten houden en kunnen ze het wellicht toch nog wat uitbreiden :)

Nou die uitbreiding is wel redelijk gelukt Jeroen.

Alles is netjes ingedeeld,in aparte deelforums, veel beter dus dan toen ik net voor het eerst hier kwam kijken.

Toch wel heel cool dat je de webserver beschikbaar hebt gesteld voor alles wat met computers te maken heeft, heel cool.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan