• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jooan bewakingscamera

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik weet niet als ik deze vraag op dit forum mag stellen? Ik heb een Jooan bewakingscamera met de Jolink app maar de tijd verspringt constant hoe zet ik die vast?
 
Natuurlijk mag je dat hier vragen. Zelf heb ik nog nooit met Jooan en of Jolink gewerkt dus wellicht iemand anders die je kan helpen.
 
Ik neem aan van de camera zelf?
Heb je de camera al een keer gereset? Iets dun in het gaatje steken voor ongeveer 10 seconden.

Bij problemen van een ander merk die ik bij iemand had opgehangen hielp een reset altijd. Hopelijk nu ook.
 
De Joolink app geeft een andere tijd aan? Je kan de tijdzone wel veranderen maar dan blijft hij daar maar even op staan en zet hem zelf weer op een andere tijd? De minuten kloppen ook niet en je kan de klok niet handmatig op de app verzetten.
 
Is het mogelijk ergens bij de instellingen een tijdserver in te geven?
Zo ja, dan zou je daar eens nl.pool.ntp.org kunnen ingeven als tijdserver en uiteraard ook meteen weer de tijdzone goed zetten.

Als hij blijft verspringen dan lijkt me dat een firmware probleem.
 
Je zou de app eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Mocht dit probleem nog blijven, dan hopen dat het met een update wordt opgelost.
 
Gaat het om de Joolink app, die je voor de Jooan moet gebruiken?
Zo ja dan snap ik wel dat hij niet goed werkt.
Heeft een 1.4 review, dus er zijn meer problemen met die app.
Ook de laatste update van 8 februari, dus wordt ook weinig bijgewerkt.
 
Zo jammer want de camera werkt verder goed alleen de tijd is een probleem. En een andere app voor de Jooan kan ik niet vinden.
 
Hopelijk krijgt hij binnenkort een update, waarin dit soort dingen worden opgelost.
Maar gezien hij ruim 2 maanden geen update heeft gehad, verwacht ik er niet veel van.
 
Ook de Danale Cam app geprobeerd die pakt internet niet eens? Maar wachten op een nieuwe update van Joolink en duimen dat die wel werkt zoals het moet.
 
Ik denk dat er niks anders op zit.
 
De recensies in de Play Store stemmen weinig hoopvol helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan