• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jose stelt zich voor

Jose_1977

Nieuw lid
Lid geworden
19 sep 2024
Waarderingsscore
13
Hallo,

Ik ben Jose (nickname) en ik heb me aangemeld omdat ik binnenkort een nieuw pc wil aanschaffen en zelf in elkaar wil zetten. Ik ben een amateur en ik houd er rekening mee dat ik problemen tegen kan komen. Een forum waar ik vragen kan stellen zou erg handig zijn.

Verder: 2 katten, hond, lezen, schrijven, sporten.

Groetjes,

Jose

Welkom op dit fijne computer forum, José.
Er zijn hier goede helpers, succes met bouwen, daar heb ik me nog nooit aan gewaagd. Dat heb ik laten door de online winkel. (Alternate)

Hartelijk welkom op dit forum!

Hey Jose, welkom hier. Het is misschien ook handig voor onze helpers, zit je in België of Nederland en welke stad/regio. Mocht je met het assembleren een fysiek probleem tegenkomen kan er misschien iemand in jouw buurt assisteren en er zijn ook verschillen qua aanlevering in BE en NL. Vandaar deze tip (= geen verplichting).

Jose,

Welkom bij het NCF!

Dank jullie wel.

@Artstudio,

Het mooiste zou inderdaad zijn als ik mensen in de omgeving kende die verstand van computers hebben, mocht ik er niet uitkomen. Volgens mij heb ik me goed voorbereid, dat wel.

Ik woon in Nederland (Friesland, Wolvega). Bij deze ;)

Kent Boer Harm wel verstoand van compjoeters hebb'n, maar doar hef ie gien tied veur. ;)

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan