• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jouw laatste aanwinst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by willem1940@23-11-2004, 22:36:04
Ik kocht de headsets voor bijna de hele familie bij Kijkshop voor 6,99 het stuk.
Waren ze wel van goede kwaliteit dan??? :huh:
 
Ja, ze doen het nog steeds, prima geluid en ook zeer goede microfoontjes (op 1 set na die door een hond is doodgebeten).
 
laatste of eerste? :p
 
was dat een magnetron :lol:
 
Ja tot aquarium :lol:
 
Of voor in de openhaard :lol: .

Ik zou hem nog ff bewaren, straks is ie antiek, en dan kan je er veel geld voor vangen.
 
Als ik dat zo zie is het een 8086 (2diskette drives 51/4 inch, proggies draaien vanaf diskette), dus dan zal het nog een jaartje of 10 15 duren, en dan zijn ze heel wat geld waard.
 
Originally posted by Ydieresis@24-11-2004, 16:01:10
Als ik dat zo zie is het een 8086 (2diskette drives 51/4 inch, proggies draaien vanaf diskette), dus dan zal het nog een jaartje of 10 15 duren, en dan zijn ze heel wat geld waard.
aha, valt nog mee, en hoelang duurt het om een computer van nu antiek te maken? :p
 
dat zal nog wel een 30 jaar duren denk ik :p
 
Idd ;) dat was mijn allereerste microgolfoven :lol:

untitledMG.jpg


later zal dat nog veel geld gaan
ook de eerste gsms

zijn er nog zo spullen denken jullie
 
Kan hem nog niet alten zien, maar hij zal er snel aankomen een nieuwe printer, mijn oude printer HP scanner, printer,kopieermachien (6 maanden oud ) heb ik vandaag letterlijk uit het raam gegooid, nee niet door het ram maar eruit.

Hij vrat voor de zoveelste keer mijn papier zo op, dat ik uit ergernis het raam open heb gedaan en hem naar beneden heb geflikkerd aaaaaaghhhhhhhh wat kunnen de kleine dingen sosm voor een grote opluchting zorgen. haaaaaaa
 
Zonde,

Je had hem beter naar mij op kunnen sturen dan had ik het loopwerk bekeken en had ik er misschien nog jaren plezier aan gehad. :(
 
Ik kon niet zover gooien :lol: maar had het ff helemaal gehad met dat ding. Iedere keer dubbele pagina's pakken, papier verfrommelen, en nu zat hij er weer heelmaal in verfrommeld dat je er niet eens meer bij kon om hem eruit te trekken aan een puntje van de bladzijde.
 
@ Frank, teruggaan naar de winkel, zeggen dat ie 6 maanden oud is (was ;) ) en vragen om garantie :lol: :p :ph34r: ;)
 
Helaas bonnetje heb ik niet meer, ben daar altijd heel slordig in, heb ook al eens een boor weggegooid die ik op dezelfde dag had gesloopt en gekocht maar ook weer bonnetje kwijt.

Eigenlijk schandalig dat ik er zo laks in ben maar ja, voornemens voor het nieuwe jaar genoeg.
 
Speciaal bakkie voor bonnetjes bijhouden. Doe ik ook, werkt best goed.


Maar denk volgende keer ff aan mij voordat je wat uit je raam smijt, vaak is het wel op te lossen. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan