• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Jouw laatste aanwinst

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankw

Slumdog millionaire
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
60.341
Waarderingsscore
307
Wat is jouw laatste aanwinst op het gebied van hard / software :)

Mijn laatse aankoop was een nieuwe optische muis, de andere had ik ter experiment opengeschroefd ---> experiment mislukt :lol:

Heb nu geen plaatje van mijn nieuwe aankoop, maar komt binnenkort :)

En wat heb jij als laatste aangeschaft?
 
Da's toevallig, me pa had hem pa ook opengeschoefd <_<
Nu ook een nieuwe muis dus... Logitech met snoer :D
 
Aloha!

de andere had ik ter experiment opengeschroefd ---> experiment mislukt
:lol: :lol: Lache maar wel jammer natuurlijk!

Ik heb vandaag een digitale camera gekocht (minolta 38-380 mm lens). Ik wilde er al heel lang eentje en heb er al vaker voor gespaard en nooit gekocht. Tot vandaag dus. Ik wilde er een met een goede lens (wat belangrijker is dan megapixels) en dat is aardig gelukt. De beste koop toevallig ook van de consumentengids en die hebben er vast ook mee geexperimenteerd ---> hopelijk niet mislukt! ;) :)

Digitalle.jpg


(foto met mijn gsm gemaakt)

En tot nu toe nog erg blij mee! :)

Greetz..
A. :)
 
Heb ongeveer 2 meter aan pc bladen thuis liggen, mijn vriendin werd er gek van nu maar verhuist naar mijn kofferbak :lol:
 
Wie?? De vriendin of de bladen? :p

A. :lol:


Of jij?! hahaha ;)
 
:D :p haha, mijn laatste aankoop was een adsl abbonement met splitter en multi-ps router/modem :p :D
 
Beiden, als straf, nu maar hopen dat ze me niet aanhouden voor een verkeerscontrole boekjessmokkelaar :lol:
 
Heb nu geen plaatje van mijn nieuwe aankoop, maar komt binnenkort
ja frank... tuuurlijk.. binnenkort... :rolleyes: ... zo wachten we nog op bepaalde foto's he :lol: ;)

Wie?? De vriendin of de bladen? [...] Of jij?! hahaha
LOL :lol:

mijn laatste aankoop was testraks een nieuwe koptelefoon voor de pc :unsure: een van mn ratties had blijkb de draad doorgebeten gister :( (en versnipperd in stukjes van 3 cm :blink: )

:)
 
Heb je nu ook al ratten op de kamer,

ga eens gauw offline, slapen, eten en kamer zuiver maken, zodat je geen ongedierte hebt in je huis :lol:
 
Die *Kingpin* toch ook... dag in dag uit nacht in nacht uit 24/7 op SoftCity...

- eet je wel?
- heb je de electriciteits rekening al ontvangen?
- zijn je ogen al vierkant?
- of kijk je een bietje :huh: ?
- weten je naasten nog dat je nog in leven bent?
- plakken je vingers al aan het keyboard?
- jaagt je muis die ratten niet weg?

;) ;) ;)

Je bent in ieder geval een chte SoftCity fan!! (wanneer komen er T-shirts van?)

Greeetz..
A. :)
 
Mijn laatse aankoop waren 3 micro's waarvan ik d8 dat ze het niet deden :angry: Heb al een vraag op het forum hiero gesteld (door dat probleem ben ik ook lid geworden lol)
 
Gisteren in een Duitse supermarkt voor 27,50 een 5-wegs USB2 kaart gekocht en genstalleerd want mijn PC heeft maar 2 USB-aansluitingen die al in gebruik zijn en ik wil een nieuwe printer kopen.
 
mijn laatste aankoop:
mp3 speler met 256mb geheugen om de eenzame uren op de fiets toch wat aangenamer te maken ;)
 
weeral een koptelefoon :rolleyes: zelfde reden (doorgebeten), alleen hadk het mss nog wel kunnen solderen ofzo maar per ongeluk een hete tas opgezet die ondertss houd was geworden en in microgolf gezet .. alleen hing het stuk oortje er nog onderaan ... :ph34r: werd dus maar een nieuwe .... :unsure:



*LOL* :lol: oopsie, die lees ik nu maar eerst :unsure:
hahahaha!!!
biggrin.gif

wat is "een bietje" nu weer?
laugh.gif


Kijk is ie geen *schat*
biggrin.gif
mijn alanneke
wink.gif
doet tenmnste de moete om de ** te erbij te zetten
tongue.gif
wink.gif


Die *Kingpin* toch ook... dag in dag uit nacht in nacht uit 24/7 op SoftCity...

- eet je wel?
- heb je de electriciteits rekening al ontvangen?
- zijn je ogen al vierkant?
- of kijk je een bietje ?
- weten je naasten nog dat je nog in leven bent?
- plakken je vingers al aan het keyboard?
- jaagt je muis die ratten niet weg?

Je bent in ieder geval een chte SoftCity fan!! (wanneer komen er T-shirts van?)

Greeetz..
A.


--------edit---------

lol en dit lees ik ook nu maar eerst...
mad.gif
wink.gif

zodat je geen ongedierte hebt in je huis
tzijn wel 2 tamme heee!! hele lieve tamme cute didies ^_^
 
Originally posted by *Kingpin*@18-11-2004, 06:08:26
weeral een koptelefoon :rolleyes: zelfde reden (doorgebeten), alleen hadk het mss nog wel kunnen solderen ofzo maar per ongeluk een hete tas opgezet die ondertss houd was geworden en in microgolf gezet .. alleen hing het stuk oortje er nog onderaan ... :ph34r: werd dus maar een nieuwe .... :unsure:


Een wat? doorgebeten hete tas? (hot-dog), microgolf opgezet (gelektrokuteerd?) hing er nog een stuk oor aan :blink:
 
"Tas" is kopje (frans: "tasse").

Dat woord heeft dus minstens 4 betekenissen binnen het Nederlands:

- een (boodschappen) tas
- een stapel (materialen, stenen, hout; werkwoord: optassen)
- broekzak (germanisme)
- het kopje uit dit voorbeeld
 
:lol: :rolleyes: had nog speciaal een (dacht ik :blink: ) volwaardig Nederlands alternatief genomen voor wat wij eigenlijk zeggen ... :rolleyes:

eigenlijk zeggen wij "kom" koffe (/ku:m/)

of ... jat kaffe (/zja:t/)

en dat "oor" = oortje van de koptelefoon (hoofdtelefoon? :huh: ) frank :rolleyes: :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan