• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kampioen 2019

bacoma2017

Nieuw lid
Lid geworden
10 aug 2017
Berichten
20
Waarderingsscore
0
We zijn aan het tweede deel van het seizoen bezig in de Eredivisie en PSV lijkt met Lozana de titel in handen te hebben. Ik denk niet dat ze dit nog uit handen geven.. Wat denken jullie ervan ?
 
Hallo Bacoma2017,

Ik heb jou topic even op een andere plek gezet.
 
Je kunt de vraag natuurlijk clichématig beantwoorden. Dat doe je dan zo, "ach de bal is rond, er kan nog van alles gebeuren!" De realiteit is echter dat PSV vijf punten voor staat op Ajax. Ajax is net van trainer veranderd dat zal dus ook even wennen zijn.

Het is daarom aannemelijk dat PSV kampioen wordt.
 
Inderdaad, maar toch. Ajax scoort meer dan ons. Ik hoop dat de trainerswissel niet ineens in hun voordeel gaat werken !
 
En voorlopig ga ik eerst voor het kampioenschap 2018.
 
Haha, zag het ook net dat het jaartje te veel is.
 
De eerste wedstrijd naar de winterstop is de klassieker die zal wat betreft Ajax een hoop duidelijk maken. Tevens zou het mij niet verbazen als aan het einde van het seizoen zal blijken dat deze wedstrijd cruciaal is geweest.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan