• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Kan de update 20H2 niet ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij ken ik u ook het kampioenschap Bescheidenheid toe.

Een uiterst bescheiden weinigopstarter, dat is wat wij hier zien.
 
En de bedoeling van het wisselbestand is om er een niet gefragmenteerd blok van te maken, maar ik zal er over ophouden, is de derde keer dat ik het voorstel.
Sorry, het was niet mijn bedoeling om het te laten lijken alsof ik heel eigenwijs dit niet wilde doen of zo. Ik had echt nog helemaal niets hieraan gedaan omdat ik het niet snapte. :confused:

Maar goed, ik heb nu het wisselbestand op 0 gezet en gereboot. Toen vergat ik dat ik weer wat moest toewijzen dus alles wat ik opende sloot ook meteen weer :laughing: Nu heb ik het zo ingesteld als op deze printscreen.

Ik moet wel zeggen dat nu mijn FF wel steeds crashende tabbladen heeft en spontaan afsluit, maar misschien is dat toeval ;)

6071a5d0ec8a7-Schermopname_%2816%29.png


Nog in taakbeheer gekeken?
Moet ik naar nog iets anders kijken als alleen de opstarten-tab? Want dat zijn die twee screenshots. En ik heb nu het meeste uitgezet bij opstarten, nog een paar aan laten staan waarvan ik niet zeker ben of die wel uitgezet kunnen worden. Is het op een of andere manier te voorkomen dat al die programma's in opstarten terecht komen, bij de installatie ergens van of zo?

Het ziet er nu zo uit in taakbeheer/opstarten:
6071a6644b688-Schermopname_%2814%29.png

6071a6755b2a9-Schermopname_%2815%29.png
 
Zoals in mijn vorige bericht aangegeven, kun je het meeste uitschakelen. Zie bericht 18.
 
Opstarten met Windows, ja dan wel neen, vind je vaak in de Opties/Instellingen van een programma.
 
Laatst bewerkt:
OK, ik heb nu alleen nog de Brother ingeschakeld (omdat ik steeds ruzie heb met mijn printer en de stuurprogramma's voor de scanner niet altijd willen inlezen blijf ik hier maar liever vanaf) en de Windows security notifications. Ik zal de pc eens opnieuw opstarten, kijken wat er gebeurt.
 
1200MB= 1.2GB, 12000MB=12GB.;)

En kunt ze ook uitvinken of verwijderen in Autoruns bij logon of als je Ccleaner gebruikt bij Extra en opstarten.
Openen als admin.
 
1200MB= 1.2GB, 12000MB=12GB.
Dat bedoelde ik dus met mijn vraag of je 'gewoon x 1000' kan doen ;) Ik ga het meteen aanpassen naar 12000 dan doet FF ook niet meer zo raar denk ik.

Opstarten ging prima, tot nu toe geen rare dingen tegen gekomen. En dank ook voor de tip om het via Ccleaner te doen, die gebruik ik regelmatig maar niet daarvoor. Weer wat geleerd.

Ik denk dat ik maar eens een poosje nu ga aankijken of de pc wat sneller wil gaan werken nu ik met jullie hulp wat opgeschoond en aangepast heb.

Als het gek gaat lopen meld ik me wel weer.

Hartelijk dank en nog een fijn weekend verder!
 
Mocht je de pc sneller willen maken, wil een schone installatie vaak wonderen doen.
Maar fijn dat je voor nu al een verbetering ziet :)
Jij ook nog een fijn weekend!
Ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten, bij problemen, kun je jouw hier gewoon weer melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan