• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan dit aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, helaas niet. Je hebt een TPM 2.0 chip nodig.
Voordat andere hier komen met "je kan ook zonder TPM 2.0 Windows 11 draaien". Ja dat klopt maar dit is niet officieel en ik denk ook dat we dit niet moeten adviseren aan mensen.
 
Ja
Hier vind je informatie over die laptop van de makers zelf: Aspire 3 (A315-56-51Z4)
Een screenshot van die website:
616d5b721f1ff-Ashampoo_Snap_2021.10.18_13h32m08s_001_.png

Acer zou dat er niet bij zetten, wanneer de gratis upgrade naar Windows 11 niet mogelijk zou zijn.
Computers die nu nieuw verkocht worden zullen vrijwel zonder uitzondering geschikt zijn voor Windows 11.
 
Tja Microsoft zelf claimt die TPM 2.0 chip en die heeft die laptop niet.
Dus we zullen het zien.
 
Shale Black - 15.6" FHD ComfyView™ LED - Intel® Core™ i5-1035G1 processor - 8GB DDR4 - 256GB PCIe NVMe SSD - Intel® UHD Graphics HDMI - No ODD - Wi-Fi 5 AC + BT 4.0 - 36 Wh battery - 0.3MP webcam with Microphone - AZERTY Keyboard

Product Specifications
Duik de UEFI eens in, al die opties zijn daar aanwezig maar die moet je zelf aanzetten.
 
Waarom kijk je nu naar een andere laptop van de Lenovo van vorige week?
Die werkt gewoon op Windows 11 en kost net zoveel als deze.
denk dat die andere amd was, en heb liever intel. Maar ben er nog niet uit. krijg ook de tip nog te wachten tot er verkocht worden met win11 op. maar omdat het met budget van het werk is dat we iedere jaar krijgen, maar moet dan wel gespendeerd worden, kan niet opgespaard worden.
 
Waarom kijk je nu naar een andere laptop van de Lenovo van vorige week?
Die werkt gewoon op Windows 11 en kost net zoveel als deze.
arie... ik snap je tekst niet. hoe moet ik de uefi induiken ? zou dit dan toch op men laptop aanwezig zijn ?
 
Laat maar, het gaat over een imaginair notebook, niet die je in het bezit hebt.
 
Dit topic gaat op slot, aangezien Ts weer een nieuw topic heeft geopend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan