1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan element niet vinden

Discussie in 'Windows 10' gestart door Paulus48, 11 jan 2017.

1. Paulus48

Paulus48 Junior lid

Ik zit met vreemd probleem. Als ik mijn Toshiba externe harde schijf op de USB poort aansluit wordt aangegeven: Kan element H: niet vinden. Ook element E, de dvd speler, wordt niet gevonden. Toch staat de Toshiba gewoon bij de apparaten (en ook bij de USB), maar dan wel bij de G. Als ik echter de H in G verander wordt weer aangegeven dat ook element G: niet gevonden wordt. Als ik een back up wil maken staat aangegeven dat de laatste back up van enkele maanden terug dateert en bij een nieuwe back up maken is er geen enkele reactie. Wat gaat hier fout?

2. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Welke Windows versie gebruik je op de computer?

3. Paulus48

Paulus48 Junior lid

Ik gebruik Windows 10. Ik zie dat G is toegewezen aan de verplaatsbare schijf (USB-stick) en die werkt wel gewoon.

4. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Ik heb dit topic verplaatst van Algemeen naar Windows 10.

Sinds wanneer heb je dit probleem? Ga anders een terug naar een herstelpunt van voor dat het probleem zich voordeed.

Deel Deze Pagina