dinie hagedis
Nieuw lid
- Lid geworden
- 18 okt 2008
- Waarderingsscore
- 0
Hallo allemaal; ik ben reeds een paar jaren lid, maar ik denk dat het de eerste keer is dat ik iets post, ik ben echt een digibeet, dus kom niet al met propjes en logjes want ik weet begot niet wat dat allemaal is; ik heb dus een update genomen vanmorgen van adobe flash player, ik had nochtans zo een flauw vermoeden dat het weer voor problemen ging zorgen, maar op den duur draait niets nog zonder updates h ? ik heb arcsoft photoimpression 6 , dat is meegekomen met een dia scanner en sindsdien zijn al mijn foto's met dat logootje, ik heb een flatbedscan en een sony fototoestel, ik gebruik regelmatig knippie van windows, vind het gemakkelijker dan een printscreen omdat je het kan omlijsten, nu al die zaken kan ik niet meer openen als ze in foto staan ( jepg ? )als ik die knippie kopieer naar" word" dan kan ik de foto openen en als ik in een fotobestand diareportage laat doen, dan gaat dat ook, maar foto's apart kan ik niet meer openen, ook niet van de externe schijf. nu dacht ik systeemherstel te doen, maar het schijnt gaat malware zich dan dieper nestelen , als het dat is ? ik heb windows Essentials laten scannen en die heeft niets gevonden, pakt die ook trojans enzo ? enfin ik wacht op goeie raad hoor, zal voorlopig nog geen systeemherstel doen , ik hoop dat er nog volk wakker is , want vind het hl vervelend, alvast bedankt voor vlugge en goeie raad