• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Kan geen afbeeldingen meer uploaden in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cassandra1988

Junior lid
Lid geworden
27 dec 2017
Berichten
32
Waarderingsscore
1
Sinds vandaag lukt het niet meer om afbeeldingen te uploaden in Chrome.
Dit probleem doet zich zowel op mijn Imac als op mijn Windows Laptop voor. Het probleem is dat geen enkele knop die leidt tot een uploadscherm of tot mappen met foto's nog reageert als ik erop klik.
Toen ik vanmorgen vanuit mijn Mac verkenner een afbeelding naar de foto'smap van mijn website sleepte lukte het wel om die foto te downloaden naar mijn site.
Ik heb niets veranderd aan mijn virusscanner, geen bijzondere dingen gedownload ofzo.
Ik heb de laatste versie van Chrome.

Hoe kan ik dit oplossen?
 
Wel vreemd dat op beide computers Crome niet meer uploaden.
Welke anti virus gebruik jij?
Kijk eens of het helpt om Chrome te resetten.
  1. Klik rechtsbovenin het scherm op de drie puntjes om het menu te openen.
  2. Klik hier op instellingen en scroll helemaal naar onderen.
  3. Klik hier op “Geavanceerde instellingen weergeven…“.
  4. Scroll wederom helemaal naar onderen en klik op de knop instellingen resetten.
 
Ik kon opeens geen hyperlinks meer openen in Chrome, bleek dat er een pop-up blocker actief staat sinds de update van Chrome.
Dat zie je doordat er rechts in de adresbalk van Chrome opeens kortdurend een melding komt.
Is zoiets ook bij jou het geval?
De melding bevat onderaan een mogelijkheid om de zaken te blokeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan