• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan geen mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kan dat dat ik dan op de blacklist zou staan ?
 
Als jij op een blacklist zou staan bij Proximus, dan had je daarover al lang bericht moeten hebben gehad.
 
Lees eens #36 en #38
Als je PC in een botnet staat en word gebruikt om spam te verzenden heeft je provider het recht je te blacklisten en zelfs het recht het contract te verbreken .
 
stel dat je op de proximus blacklist vermeld staat dan zou je ook een melding moeten krijgen bij het trachten om een mail te versturen ...deze melding zou vervolgens zo uit zien ""‘554 Access denied- Under investigation for spam abuse."" en ik denk dat dit dus niet het geval is anders had je ook dit vermeld !
***lees het volgende eens door https://www.proximus.be/support/nl/...lbox/uw-ip-adres-staat-in-onze-blacklist.html je kan hier ook nagaan of je ip adres dus opgenomen is in de blacklist .
 
Ben je in uw mailbox al eens gaan checken of verzonden items soms niet volzit ?
Als die volzit kan het ook gebeuren dat je geen e-mail meer kan verzenden .
 
heb contact gehad met proximus via chat, zei zeggen me dat het enkel de instellingen of de firewall kan zijn, maar ik gebruik de firewall van win10 zelf nu, dus denk niet dat deze dat gaat tegenhouden. en de isntellingen staan juist,
 
Je kon geen log uploaden (uitgaand verkeer) , een mail verzenden is ook uploaden (Uitgaand verkeer).
Iets verandert aan de router of draadloze instellingen dat uitgaand verkeer blokkeert of als er gebruik gemaakt word van een thuisnetwerk uitgaand verkeer voor jouw computer niet geblockt werd .
 
nee, ik heb enkel de modem van proximus staan, er zit anders niet tussen. die log kon ik niet oploaden omdat de site niet wilde werken. ik kan met men gmail wel versturen via de mail app van win10
 
geen idee, maar het heeft gewerkt, hij hangt hier al van in november, en het is sinds paar dagen dat ik niet meer kan versturen
 
Ik veronderstel dat er nog andere computer(s) in huis zijn .
Eventueel zou je dan met het e-mail programma eens met jouw proximus e-mail account kunnen proberen of je kan verzenden . Als het daar ook niet lukt dan weet je zeker dat het bij proximus moet gezocht worden .
 
is een tablet op dezelfde wifi ook goed
 
heb het met men gsm geprobeert via de wifi thuis en daar lukt het ook niet om te versturen. op de 4g van de gsm wel
 
Dan zou ik nog eens contact nemen met proximus en hun hiermee confronteren .
 
zal ik zeker doen. het ligt dus niet aan de pc dan ?
 
Je kunt toch ook via dezelfde wifi op je gmailaccount verzenden? Dan ligt het toch niet aan het modem?
 
ja, idd dat wel. maar verzenden via de wifi met men proximus account lukt niet op geen enkel toestel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan