• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Kan geen sis files meer installeren in symbian toestel.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Via Nokia PC suite kon ik eerder gewoon sis files installeren, weet niet meer precies hoe het heb gedaan. Waarschijnlijk snelkoppeling naar bureaublad gemaakt. En via Nokia pc suite er naartoe en vervolgens geïnstalleerd. Maar krijg het nu niet voor elkaar. De map downloads herkent die ook niet. En eerder gedownloade en geinstalleerde appies herkent die ook niet meer, ook niet na een snelkoppeling maken naar het bureaublad. Iemand hier misschien een idee ?
 
Kon door op pictogram klikken ook kopiëren naar telefoon (via ovi suite die had geinstsalleerd al eens, deed die het dan). Dus is goed als opgelost. (Ps wilde verwijderen gewoon maar zag niet hoe).
 
Toch niet opgelost, was wat voorbarig, goed hoop ik da'k 'm ff weer opnieuw post dus.
 
Hij deed het door op de gedownloade file te klikken, dan kiezen kopiëren naar telefoon, zo deed die het, stuk of wat keer, nu niet meer, gewoon verbinden met ovi suite blijft die oneindig hangen, zonder tot een verbinding te komen. Telefoon al verbinding verbroken, en opnieuw weer verbinding gemaakt, maar, hielp dus niet.
 
Deze al op opgelost gezet, plaats ik 'm "opnieuw"al is probleem ook iets anders, als hopelijk wel oké en niet te drammerig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan