• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Kan geen toepassing meer starten 0xc0000005

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvantoren

Gevestigd lid
Lid geworden
24 okt 2012
Berichten
359
Waarderingsscore
4
Krijg dit sinds hedenmorgen
Wat moet ik doen?
Windows 10 1803
 
Na download start deze niet op.
 
Dit topic heb ik verplaatst van Algemeen naar Windows 10.

Start niet op. Staat hij op het bureaublad? Al eens gestart via de rechter muisknop en dan als Administrator uitvoeren? Krijg je een melding te zien?
 
als deze dan ook niet via een rechts klik op te starten is dan dien je waarschijnlijk de veilige modus te gebruiken of de Windows defender off-line scanner
 
Ben teruggegaan naar een vorige versie en nu werkt alles weer.
In een andere post zag ik iets over Avast ( niet gelezen verder ) Maar die stond er bij mij plotseling op en kon hem er niet af krijgen!
Verder gestopt met Insider Previews.
 
Heb je Avast al kunnen verwijderen?
 
Heb je Avast al kunnen verwijderen?
Zo niet kijk dan hier
 
Avast stond er op de vorige versie niet op
 
Dat is mij vraag ook niet.
Jij hebt het over dat jij ineens Avast erop hebt staan en die niet kan verwijderen.
 
Je zou kunnen overwegen het nog eens te proberen. Kijken of het dan nu zonder Avast gebeurt. Kan mij namelijk echt niet voorstellen dat Avast door Microsoft wordt aangeboden. Die hebben geen connectie.
 
Avast is mee gekomen met het downloaden van de nieuwste versie van CCleaner. via Filehippo
 
Maar lukt het nu om dit te verwijderen?
 
Mocht je nog problemen hebben CCleaner ook eens verwijderen en opnieuw installeren na de update.
 
Lukt niet om Avast te verwijderen
Ben terug naar fabrieksinstellingen
 
Vreemd, dat zou gewoon mogelijk moeten zijn,
Maar het is dus opgelost.
 
Neen niet opgelost
Terug naar fabrieksinstellingen geeft zwart scherm met links boven een knipperende cursor en daar blijf hij op hangen
Fabrieksinstellingen waren volgens mij nog van Windows 7 en ik zat op 10 1803 17600
 
Kun je wel tijdens het opstarten in veilige modus komen?
Kun je dan geen Windows 10 herstel stick gebruiken?
 
Opstart volgorde aangepast Recovery gelukt
PC werkt weer Alle data staat er nog Alle software niet meer
Heb nieuwe PC besteld Deze was van 2010

Kon overigens niet met F8 openen om naar de veilige modus te gaan

Hoe kan ik data van de ene naar de andere pc kopieeren?
Of beter van de backup terugzetten?

Wat is advies voor de nieuwe om simpel deze problemen te voorkomen en te herstellen?
 
Mooi dat het weer werkt.
Heb jij geen externe opslag?
Want dan zou jij regelmatig een back up kunnen maken en bij problemen de laatste back up
terug kunnen zetten. Ook handig om zo de bestanden over te zetten naar de nieuwe computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan