• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Kan geen toepassing meer starten 0xc0000005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak regelmatig een backup dat vertelde ik al
Maar lees even mijn vragen in #19
 
Ik denk dat je met de nieuwe computer minder snel problemen gaat krijgen aangezien omdat jou andere computer van 2010 is. Dus nieuwere en betere hardware heeft.
Ook komt hij al met Windows 10 en zullen daar beter werkende drivers voor zijn.
 
Avast is mee gekomen met het downloaden van de nieuwste versie van CCleaner. via Filehippo

Hebben we het over Avast beveiligingspakket , of over de Avast linkscanner ?
 
Hoe kan ik data van de ene naar de andere pc kopieeren?
Of beter van de backup terugzetten?

Een backup terugzetten doe je op dezelfde computer .
Ik weet niet welk e-mail programma je gebruikt , dus geen webmail clieënt zoals gmail, outlook.com, yahoomail maar een eigen e-mail programma. Outlook, Thunderbird of ......
Dan moet je jouw adresboek ,postvakken en berichten exporteren naar een externe HD bijvoorbeeld , en op de nieuwe PC dan terug importeren . Van je documenten en afbeeldingen kun je dan een kopie bewaren op een externe HD .
 
Het was Avast beveiliging Was ook niet te verwijderen
De backup staat op een externe HD en die kan ik dus aan de nieuwe PC hangen en met hetzelfde programma terugzetten
 
Zal ik dit topic op opgelost zetten?
Want jou probleem is toch verholpen.
 
Als je de veilige modus met F8 in Windows 10 bedoeld dan moet je die eerst inschakelen. Daarvoor moet je het opdrachtprompt (CMD) openen als administrator en het volgende intoetsen:

  • Type achter de opdrachtpromt:
    bcdedit /set {default} bootmenupolicy legacy
    gevolgd door <enter>.
  • Als de melding De bewerking is voltooid verschijnt zal F8 bij het opstarten weer verschijnen.
Herstart de computer. Daarna werkt de F8 optie weer.
 
Dat weet ik Rubensky maar was bij een laatste update weer teniet gedaan en ik kon niets meer
 
Door naar fabrieksinstellingen te gaan werkt hij (of zij) weer
Alle data staat er nog op
Alle programma's zijn er af
Met behulp van de lijst uit Belarc makkelijk opnieuw te installeren
Maar de nieuwe PC komt vandaag binnen
Deze gaat naar de kleinzoon
 
Het klopt de optie veilige modus met F8 kan weer tenietgedaan zijn door een update. Dus voor de mensen die dit lezen. Altijd even controleren op de pc na een update.

Voor nu zal ik dit topic als opgelost markeren.
 
Bij Tweakers gevonden dat er in september 2017 ook al een probleem is geweest met CCleaner Ik ben bang dat dit mijn probleem nu ook heeft veroorzaakt Dus dat het probleem van september weer terug is
Ga hem dus nooit meer installeren
 
Als dat voor jou de oplossing is dan is dat mooi.
 
Is het niet handig om een Hoofdthema Waarschuwingen te maken

In Schoonepc las ik ook dat er geen opschoonprogramma nodig is Windows heeft zelf voldoende in huis.
 
Is het niet handig om een Hoofdthema Waarschuwingen te maken

Zou niet weten waar dat voor nodig is en welk doel dat dan moet dienen.


In Schoonepc las ik ook dat er geen opschoonprogramma nodig is Windows heeft zelf voldoende in huis.

Dat die programma's niet nodig zijn roepen Lange Pier en ik al heel lang. Maar mensen willen ons daarin niet geloven. Ik ben blij dat we weer een medestander gevonden hebben.
 
Dan kun je de hele site wel volgooien met waarschuwingen.
Want er zijn zoveel schadelijke programma`s, dus dat heeft weinig zin.
 
Zeker de veiligheidsproblemen worden hier wel degelijk gemeld in de sectie beveiliging.
 
Dat bedoelde ik dus, zal voortaan daar ook kijken.
Daar stond de backdoor van Ccleaner ook in.
Weer wat geleerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan