• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan iemand me aub helpen met game PC ong 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterbattlefield

Junior lid
Lid geworden
28 sep 2011
Waarderingsscore
0
Hallo

ik zoek een game PC van ongeveer 850 euro.
De pc moet battlefield 3 goed kunnen handelen en er moet een besturing systeem bij zitten. kan iemand mij helpen zelf weet ik NIET wat ik moet doen.

wil je dit lijstje ff invullen (met Vette letters, of een andere kleur):

Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren, games, mediacenter, muziekbewerking,...)
- Welke software/games ga je erop gebruiken? (vermeld indien mogelijk hardware requirements)
- Ben je van plan te gaan overklokken?
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc {bv: Draadloos internet, SSD, geheugenkaartlezer, (optie voor) CrossFireX/SLI, een specifieke kast, waterkoeling,...}?

Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, speakers ...)
- Heb je hiervoor ook een apart budget?
- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)
- Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit?

De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop?
-Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt genstalleerd?
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken?

wil je dit lijstje ff invullen (met Vette letters, of een andere kleur):

Het systeem:
- Wat is het maximale budget dat je wil uitgeven?
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord, speakers)
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? (bv foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren, games, mediacenter, muziekbewerking,...)
- Welke software/games ga je erop gebruiken? (vermeld indien mogelijk hardware requirements)
- Ben je van plan te gaan overklokken?
- Heb je verder 'speciale' eisen voor je pc {bv: Draadloos internet, SSD, geheugenkaartlezer, (optie voor) CrossFireX/SLI, een specifieke kast, waterkoeling,...}?

Randapparatuur:
- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, speakers ...)
- Heb je hiervoor ook een apart budget?
- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)
- Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit?

De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop?
-Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt genstalleerd?
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken?

Mijn budget is 850 euro en ik heb nog een 600 watt voeding liggen die klaar voor gebruik is, een monitor muis en toetsenbord heb ik ook. Het hoofddoel voor mijn computer word gamen (spellen zoals battlefield 3). Ik heb geen voorkeur aan winkels en overklokken en hoeft niet perse. Speciale eisen hoeven ook niet (behalve dan een goede video kaart). De software die nodig is is alleen het besturing systeem (windows 7 home premium). Zelf een pc in elkaar zetten zie ik nog niet zitten dus het lijkt me beter dat hij al heel geleverd word. Alvast hartelijk bedankt voor je post.
vriendelijke groet,
Wouter

hehe wen it rains it poors..

we gaan ons best doen, kan wel ff wat uren in beslag nemen..soms hihi..

dus houd dit in de gaten, en dan komt er een mooi systeem voor jou uit.

Bugger...nie so happy vandaag:surrender

winkelmandje (iemand nog wel ff nakijken op verbeteringen...)

hier kwam ik op uit, wat nog anders zou kunnen is de kast, hiervoor heb ik nog wel een alternatief (zal er zo een linkje van bij zetten)

EDIT: hier het linkje: klik...
levertijd staat alleen wel 10+ bij...

winkelmandje (iemand nog wel ff nakijken op verbeteringen...)

hier kwam ik op uit, wat nog anders zou kunnen is de kast, hiervoor heb ik nog wel een alternatief (zal er zo een linkje van bij zetten)

EDIT: hier het linkje: klik...
levertijd staat alleen wel 10+ bij...

Echt bedankt man!!!!

Ik ga hem misschien bestellen alleen ff kijken of bugger iets beter heeft.

Groetjes
Wouter

Persoonlijk vind ik de kast hier niet in verhouding. Je kan zomaar een SSD erbij of een op basis van Intel een systeem neer zetten. Af en toe hoor je ook dat Samsung de schijfjes niet goed pakken. Een Sony of Lite-on is beter.

Later kijk ik nog eens naar(nu werk ik).

@anson: misschien ligt het aan mij, maar ik krijg het bijna niet voor elkaar om een intel systeem te maken...

hele dikke 570 Nvidea

kan je hiermee leven?

zal straks ff uitleggen why..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZW0OAonERIY"]http://www.youtube.com/watch?v=ZW0OAonERIY[/ame]

maar is een basic systeem ,met de snelste chipset van ASUS/AMD.

daardoor dus ook volle bezetting qua mogelijkheden en uitbreidingen .
sata 600 is er 1 van.

lees maar middels google de reviews,, ik zal een uitgebreide txt nog posten..

Bugger:wink:

Maar hoe zit dat dan met de voeding moet ik die naar hun sturen of zelf plaatsen.

ik weet niet of je ver van omg Eindhoven woont.
anders wil ik graag dat geld van de assemblage benutten om er of een i5 Intel van te maken, of een nog dikkere game videokaart erin te steken.
en dan mag je hier komen met al je speelgoed.
en zetten we het samen in elkaar.

Bugger,ja kost je alleen een gezellig middagje ofc, verder niks :biggrin:

anders wil ik graag dat geld van de assemblage benutten om er of een i5 Intel van te maken, of een nog dikkere game videokaart erin te steken.

nuenen als je dat kent XD

Volgens mij kan mijn 600 wat voeding dat niet aan, want de aanbevolen Stroomtoevoer 550 W en de prossesor heeft er ook 125 nodig. Maar ik heb er weinig verstand dus ik weet niet zeker of dat klopt.

jou 600 wat kan dit systeem trekken.
of je moet een overjarig uitgekauwde voeding hebben.

gemiddeld trekt een PC never nimmer nooit 100% volcontinu MAX zijn power.

je moet botweg rekenen dat je systeem rond de 60% van de totale capaciteit gebruikt .
en kortstondig dus minuten werk of zelfs minder piekspanning zal halen.

ja ok, hang er een Mucho bench prog aan, en jaag je hele PC op max OC, en dan FULL house trekke wat er te halen valt.

dan zal je systeem wel tegen jou zeggen..

euh vriendelijke vriend, ik ga nu in BSOD, en zoek het lekker zelf maar uit.

basic gok wat hij trekt in standby www en chat prog open..
250 wat.
gamen full max in de settings en grafisch geweld...
hmm rond de 450 a 480 watt, met uitschieters naar de 550 575 watt.

Bugger,, zo stupido is ikke nu ook weer niet haha:wink:

GameRigg

eVGA GeForce GTX 570 SuperClocked € 301,51

bijna overdreven sterke videokaart.
maar hiermee zul je veel plezier hebben als het puur om gamen gaat.
je mag gerust stellen dat dit monster jou PC tot een echte Game Rigg maakt.
hogere prestatie's dan de Sapphire 6950 en 6970 serie ,dus hoe vervelend ik het persoonlijk ook vind.
moet ik erkennen dat Nvidea op dit moment de beter presterende kaarten verkoopt.

Cooler Master Centurion 5 II € 49,99
een grote midtower ,want tja, grote videokaarten passen nu eenmaal niet in een desktopje.
grote kast, goed gekoeld middels 2 grote fan's, en optie om er meer fan's bij te bouwen, als je de koeling nog wil verbeteren.
daarnaast is hij ruim en breed in zn mogelijkheden, dus upgrade's en extra drive's erin hangen kan altijd.

AMD Phenom II X4 975 / 3.6 GHz € 134,46

X4 Phenom 3,6 GHz snelste CPU in zijn klasse, tenzij je de overklokbare Black Edition erlangs zet.
aangezien OC niet je ding is, is dit een prima CPU ,en snel genoeg om je PC high speed vooruit te jagen door alle game's.
betrouwbaar en snel..what more do you need?

er blijft natuurlijk altijd te optie, om over een jaar of wat de Bulldozer aan te schaffen, maar ik weet zeker, dat je de prestatie's van de X4 uitstekend zult vinden.

Cooler Master Hyper 212 Plus € 27,25

een dikke koeler voor weinig geld, om te zorgen dat je CPU lekker koel en stabiel blijft als jij uren achtereen aan het gamen bent.
de stock koeler is afdoende, maar met deze koeler ben je verzekerd van meer sabilliteit, en das wat je wilt als je heavy duty door de game's heen gaat.

Team Elite DDR3 € 39,45
Team Elite DDR3 1333 MHz basic RAM.
wederom, je keuze is geen OC, dus dan is dit geheugen meer dan voldoende.
snel en betrouwbaar, en niet duur.
8 gigabite's is lekker ruim, dus dit zal niet snel een bottlenek worden in je systeem.

LiteOn iHAS124 € 18,56

DVD bakker, niet duur ,staat als betrouwbaar aangeschreven, en heeft lightscribe.
meer kan ik niet verzinnen goed en goedkoop,,vandaar dus de LiteOn

Microsoft Windows 7 Home Premium w/SP1 € 86,44

Win 7 SP1 en 64 Bits..tja, valt verder weinig over te piepen of te melden, behalve dat het een windhoos is :biggrin:

Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie € 59,00

dit stukje staat nog ter discussie, en ik heb inmiddels gelezen dat je niet ver van Bugg woont.
maar ok ik laat het er ff bijzitten.
samenstellen, en 1 jr garantie van Azerty.

WD Caviar Black WD1002FAEX € 70,79

een snelle betaalbare 1 terrabite grote Hdd ruim voldoende opslag en lekker snel, dus ook je PC zal dit prettig vinden.
hang er tzt een SSD naast, en je systeem gaat als de brandweer.

Gigabyte GA-990FXA-D3 (rev. 1.0) € 106,22

Moederborden,, heel veel keuze en heel veel dingen die nutteloos en of nuttig zijn.
ik kijk eigenlijk niet direct meer of ze aan jou eisen voldoen, zoals geen Overklokken en dergelijke.
ik kijk naar de snelheid, en hoe modern is hij.
zodoende dat ik dus moederborden kies die de hoogste chipset hebben.
met deze chipset komt automatisch de hoge snelheid, en breede functionaliteit.
dus dit moederbord met de 990FX chipset, zal alles doen wat jij ervan verlangt, and than some.
en er zullen best dingen op zitten die je niet gebruikt,maar wat je wel gebruikt, werkt feilloos en snel.
en voor de prijs ga ik geen lagere klasse moederbord zoeken.
die zijn nagenoeg even duur.

doordat er de AM 3 + socket opzit kan je altijd upgraden wat CPU aangaat, en dus de nieuwste range CPU's inbouwen, als je dat ooit nodig acht.

Over de budget, B. Hoe ga je de voeding oplossen?

Over de budget, B. Hoe ga je de voeding oplossen?

budget hoor ik wel, 200 euro vidkaart kan , en voeding heeft hij al.
+ assemblage vervalt vermoedelijk.

GameRigg

eVGA GeForce GTX 570 SuperClocked 301,51

bijna overdreven sterke videokaart.
maar hiermee zul je veel plezier hebben als het puur om gamen gaat.
je mag gerust stellen dat dit monster jou PC tot een echte Game Rigg maakt.
hogere prestatie's dan de Sapphire 6950 en 6970 serie ,dus hoe vervelend ik het persoonlijk ook vind.
moet ik erkennen dat Nvidea op dit moment de beter presterende kaarten verkoopt.

Cooler Master Centurion 5 II 49,99
een grote midtower ,want tja, grote videokaarten passen nu eenmaal niet in een desktopje.
grote kast, goed gekoeld middels 2 grote fan's, en optie om er meer fan's bij te bouwen, als je de koeling nog wil verbeteren.
daarnaast is hij ruim en breed in zn mogelijkheden, dus upgrade's en extra drive's erin hangen kan altijd.

AMD Phenom II X4 975 / 3.6 GHz 134,46

X4 Phenom 3,6 GHz snelste CPU in zijn klasse, tenzij je de overklokbare Black Edition erlangs zet.
aangezien OC niet je ding is, is dit een prima CPU ,en snel genoeg om je PC high speed vooruit te jagen door alle game's.
betrouwbaar en snel..what more do you need?

er blijft natuurlijk altijd te optie, om over een jaar of wat de Bulldozer aan te schaffen, maar ik weet zeker, dat je de prestatie's van de X4 uitstekend zult vinden.

Cooler Master Hyper 212 Plus 27,25

een dikke koeler voor weinig geld, om te zorgen dat je CPU lekker koel en stabiel blijft als jij uren achtereen aan het gamen bent.
de stock koeler is afdoende, maar met deze koeler ben je verzekerd van meer sabilliteit, en das wat je wilt als je heavy duty door de game's heen gaat.

Team Elite DDR3 39,45
Team Elite DDR3 1333 MHz basic RAM.
wederom, je keuze is geen OC, dus dan is dit geheugen meer dan voldoende.
snel en betrouwbaar, en niet duur.
8 gigabite's is lekker ruim, dus dit zal niet snel een bottlenek worden in je systeem.

LiteOn iHAS124 18,56

DVD bakker, niet duur ,staat als betrouwbaar aangeschreven, en heeft lightscribe.
meer kan ik niet verzinnen goed en goedkoop,,vandaar dus de LiteOn

Microsoft Windows 7 Home Premium w/SP1 86,44

Win 7 SP1 en 64 Bits..tja, valt verder weinig over te piepen of te melden, behalve dat het een windhoos is :biggrin:

Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie 59,00

dit stukje staat nog ter discussie, en ik heb inmiddels gelezen dat je niet ver van Bugg woont.
maar ok ik laat het er ff bijzitten.
samenstellen, en 1 jr garantie van Azerty.

WD Caviar Black WD1002FAEX 70,79

een snelle betaalbare 1 terrabite grote Hdd ruim voldoende opslag en lekker snel, dus ook je PC zal dit prettig vinden.
hang er tzt een SSD naast, en je systeem gaat als de brandweer.

Gigabyte GA-990FXA-D3 (rev. 1.0) 106,22

Moederborden,, heel veel keuze en heel veel dingen die nutteloos en of nuttig zijn.
ik kijk eigenlijk niet direct meer of ze aan jou eisen voldoen, zoals geen Overklokken en dergelijke.
ik kijk naar de snelheid, en hoe modern is hij.
zodoende dat ik dus moederborden kies die de hoogste chipset hebben.
met deze chipset komt automatisch de hoge snelheid, en breede functionaliteit.
dus dit moederbord met de 990FX chipset, zal alles doen wat jij ervan verlangt, and than some.
en er zullen best dingen op zitten die je niet gebruikt,maar wat je wel gebruikt, werkt feilloos en snel.
en voor de prijs ga ik geen lagere klasse moederbord zoeken.
die zijn nagenoeg even duur.

doordat er de AM 3 + socket opzit kan je altijd upgraden wat CPU aangaat, en dus de nieuwste range CPU's inbouwen, als je dat ooit nodig acht.

echt bedankt man

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan