GameRigg
eVGA GeForce GTX 570 SuperClocked 301,51
bijna overdreven sterke videokaart.
maar hiermee zul je veel plezier hebben als het puur om gamen gaat.
je mag gerust stellen dat dit monster jou PC tot een echte Game Rigg maakt.
hogere prestatie's dan de Sapphire 6950 en 6970 serie ,dus hoe vervelend ik het persoonlijk ook vind.
moet ik erkennen dat Nvidea op dit moment de beter presterende kaarten verkoopt.
Cooler Master Centurion 5 II 49,99
een grote midtower ,want tja, grote videokaarten passen nu eenmaal niet in een desktopje.
grote kast, goed gekoeld middels 2 grote fan's, en optie om er meer fan's bij te bouwen, als je de koeling nog wil verbeteren.
daarnaast is hij ruim en breed in zn mogelijkheden, dus upgrade's en extra drive's erin hangen kan altijd.
AMD Phenom II X4 975 / 3.6 GHz 134,46
X4 Phenom 3,6 GHz snelste CPU in zijn klasse, tenzij je de overklokbare Black Edition erlangs zet.
aangezien OC niet je ding is, is dit een prima CPU ,en snel genoeg om je PC high speed vooruit te jagen door alle game's.
betrouwbaar en snel..what more do you need?
er blijft natuurlijk altijd te optie, om over een jaar of wat de Bulldozer aan te schaffen, maar ik weet zeker, dat je de prestatie's van de X4 uitstekend zult vinden.
Cooler Master Hyper 212 Plus 27,25
een dikke koeler voor weinig geld, om te zorgen dat je CPU lekker koel en stabiel blijft als jij uren achtereen aan het gamen bent.
de stock koeler is afdoende, maar met deze koeler ben je verzekerd van meer sabilliteit, en das wat je wilt als je heavy duty door de game's heen gaat.
Team Elite DDR3 39,45
Team Elite DDR3 1333 MHz basic RAM.
wederom, je keuze is geen OC, dus dan is dit geheugen meer dan voldoende.
snel en betrouwbaar, en niet duur.
8 gigabite's is lekker ruim, dus dit zal niet snel een bottlenek worden in je systeem.
LiteOn iHAS124 18,56
DVD bakker, niet duur ,staat als betrouwbaar aangeschreven, en heeft lightscribe.
meer kan ik niet verzinnen goed en goedkoop,,vandaar dus de LiteOn
Microsoft Windows 7 Home Premium w/SP1 86,44
Win 7 SP1 en 64 Bits..tja, valt verder weinig over te piepen of te melden, behalve dat het een windhoos is :biggrin:
Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie 59,00
dit stukje staat nog ter discussie, en ik heb inmiddels gelezen dat je niet ver van Bugg woont.
maar ok ik laat het er ff bijzitten.
samenstellen, en 1 jr garantie van Azerty.
WD Caviar Black WD1002FAEX 70,79
een snelle betaalbare 1 terrabite grote Hdd ruim voldoende opslag en lekker snel, dus ook je PC zal dit prettig vinden.
hang er tzt een SSD naast, en je systeem gaat als de brandweer.
Gigabyte GA-990FXA-D3 (rev. 1.0) 106,22
Moederborden,, heel veel keuze en heel veel dingen die nutteloos en of nuttig zijn.
ik kijk eigenlijk niet direct meer of ze aan jou eisen voldoen, zoals geen Overklokken en dergelijke.
ik kijk naar de snelheid, en hoe modern is hij.
zodoende dat ik dus moederborden kies die de hoogste chipset hebben.
met deze chipset komt automatisch de hoge snelheid, en breede functionaliteit.
dus dit moederbord met de 990FX chipset, zal alles doen wat jij ervan verlangt, and than some.
en er zullen best dingen op zitten die je niet gebruikt,maar wat je wel gebruikt, werkt feilloos en snel.
en voor de prijs ga ik geen lagere klasse moederbord zoeken.
die zijn nagenoeg even duur.
doordat er de AM 3 + socket opzit kan je altijd upgraden wat CPU aangaat, en dus de nieuwste range CPU's inbouwen, als je dat ooit nodig acht.
Bugger:wink: