• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan ik een eigen vraag verwijderen ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Vraag hier gesteld, maar nogal warrig, nu zelf zo terug lees. Of die dus ook verwijderd kan, was deze mijn huidige vraag. ....Iemand ?
 
Normaliter niet. Of binnen de beperkte tijd dat je jouw eigen bericht kunt bewerken, de tekst weghalen en iets schrijven bijv. als "sorry dit kan weg" of zo.
Anders gewoon aan een moderator vragen.
 
Doe'k dat. Gewoon er iets onder zetten, dan maar. Idee dat weet ik hoe lang het er nog staat dan, maar goed. Dat veel mensen lezen zal wel meevallen denk ik, maar ja. ........bedankt, ajuuuuss.........
 
Het zakt vanzelf wel naar onder als er niemand meer op reageert en oude topics worden zelden gelezen. ;)
Graag gedaan!
 
Als je mij in een pb stuurt wat je wilt verwijderen wil ik dat wel voor je verwijderen (als het de integriteit van het onderwerp niet aantast ;) )
 
ging het om de deze vraag hier:
als midden-digibeet had ik inderdaad moeite alles te begrijpen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan