• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan ik nou wel of niet ddr3 1600 mhz geheugen in me computer stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeltje74

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Berichten
14
Waarderingsscore
2
de ene website zegt dat ik ddr3 1600 mhz geheugen in me computer kan stoppen de andere weer niet.

wie weet daar meer van ? bvd eelco

website msi over mn moederbord: DDR3 1066/1333/1600* (*DDR3-1600 MHz is only supported with Intel® Ivy Bridge processors)

Operating System
Windows 7 Professional 64-bit SP1
CPU
Intel Pentium G620 @ 2.60GHz 38 °C
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
4.00GB Dual-Channel DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)
Motherboard
MSI H61M-E33(B3)(MS-7680) (SOCKET 0) 28 °C
Graphics
23MP65 (1920x1080@59Hz)
1024MB ATI AMD Radeon HD 7700 Series (XFX Pine Group) 28 °C
Storage
55GB KINGSTON SV300S37A60G ATA Device (SSD) 25 °C
Optical Drives
TSSTcorp CDDVDW SH-222AL ATA Device
Audio
AMD High Definition Audio Device
 
Zijn geen MHz.......maar MT/s, zie m'n sig. en het staat er toch bij dat het alleen met een Ivy Intel CPU kan, je hebt een aftreksel van een Sandy core.

En waarom is dat zo belangrijk? je merkt echt niet of er een 1333 of 1600 inzit.
 
tweedehands is meeste 1600 vandaar, koop alles tweedehands op me sokken en onderbroeken na hehe heb klein pensioentje maar wel veel vrije tijd :) dan zoek ik maar wat langer thx
 
lees regelmatig op marktplaat dat lui hun geheugen verkopen omdat het toch niet compatible was met hun moederbord vandaar mijn zorgen. dus dat geheugen niet meer automatisch lager gaat draaien dan waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld zijn lijkt me dan ??

denk dat ik geheugen maar beter nieuw kan kopen. budget max rond 35 euro.

doet deze het wel dan 1333mhz ?


bvd

eeltje
 
toch maar ff geheugen eruit gehaald wat ik beter gelijk had kunnen doen ipv alleen speccy.

Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G

dit zit er nou in 2x2 gb kloksnelheid 1.333 ghz euh volgens tweakers dan.

dus dit vervangen door 1 reepje van 8gb 1333 moet dus kunnen lijkt mij ?

heb winkel op dorp om offerte gevraagd voor geheugen. dan maar iets duurder uit hehe.
 
bij tweakers zoekfunctie geheugen noemen ze geheugensnelheid tot 999 mhz en boven de 1000ghz
en dat winkeliers mhz zeggen ipv mt/s zeggen da ken ik niks aan doen als ik maar niet iets koopt wat het niet doet.

1066 geheugen zie ik niet eens staan van 8b alleen boven me budget

dus koop gewoon 8gb ddr3 1333

hoop niet dat je me lastig vond. indien wel mijn nederige excuses.

groet

eeltje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan