• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Kan laptop niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefken

gepensioneerd ingenieur
Lid geworden
26 jul 2006
Berichten
513
Waarderingsscore
2
Kan sinds vandaag mijn laptop niet meer opstarten en als ik herstel wil doen met een recente (24 mei 2018) wil doen zegt hij op het einde dat het systeemherstel mislukt is.
Ik heb shem al eens naar de fabrieksinstellingen terug gezet en om al mijn geïnstalleerde programma's terug te hebben doe ik een systeemherstel met de systeembackup maar die faalt ook!

Wat kan ik nog doen?
 
staat de systeembackup op een externe opslag of een andere partitie…. indien zo dien je op te starten vanaf een Windows 10 usb of dvd (dus de opstart volgorde dient hier juist gezet te worden ) en vervolgens dien je voor een herstel te gaan vermits uw systeembackup te benaderen is anders dien je eerst wel een nieuwe instal te doen en nadien indien mogelijk de systeembackup terug plaatsen zodat je je programma's terug heb .
 
Staat op een usb externe schijf
 
Ik kan de steemherstelbackup draaien maar op het einde zegt hij mislukt
 
Staat er alleen maar Mislukt of krijg je ook nog een foutmelding / foutcode?
 
Foutcode 0x80070091
 
indien je de mogelijkheid heb om op te starten vanaf een Windows 10 usb dan kun je voor een herstel gaan (links onder in beeld ) *je mag zeker niet op "installeren klikken !!

*terwijl ik aan het typen was zeg je dus dat je al de systeembackup gedraait heb ...had jij deze dan ook gestart vanuit de herstelmodus ..
5b0d6380911b3-Ashampoo_Snap_dinsdag_29_mei_2018_16h27m13s_001_.png
 
Ik heb geen win 10 usbstick wat dan?
 
de Foutcode 0x80070091 betreft om een herstelpunt te gaan een herstelpunt is geen systeembackup !
 
Ik heb wel een systeem dvd gemaakt
 
wat bedoel je met een systeemvak ?
 
Als ik kies voor herstelpunt stuurt hij mij naar mijn backups dus ik heb geen keuze, misschien ziet hij geen herstelpunten op mijn laptopschijven
 
Als ik kies voor herstelpunt stuurt hij mij naar mijn backups dus ik heb geen keuze, misschien ziet hij geen herstelpunten op mijn laptopschijven
werd er onlangs geupgraded naar versie 1803 dan werden de eerdere bewaarde herstelpunten verwijderd …

Ok maar hoe geraak ik in mijn computer om dit te doen?.
je zit nu toch ook achter een computer...maak je op deze de stick aan ...let er wel op dat je de zelfde versie aanmaakt als deze op de stukkende laptop ….home /pro 32/64 bit !
 
Das een tablet
 
Ja Den 1803 maar daarna had ik nieuwe gemaakt en instellingen aangepast
 
Nu krijg ik foutdetails 0x80070057
 
Mogelijk is er iets aan de hand met HD/SSD.

Wat geeft het bios aan - wordt de HD/SSD nog wel herkent in het eerste venster?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan