• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Kan laptop niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik koop bij coolblue via hun webshop maar ga het ding afhalen in de winkel. Herstellingen gaan ook via de winkel.
In mijn geval is de fabrieksgarantie verstreken en zijn er twee mogelijkheden voor herstel:
1) bij coolblue (gratis mits betalen defecte stukken dat is een service van coolblue en gebeurt meestal binnen de drie werkdagen.(gebeurt ter plaatse)
2) via de leverancier (in mijn geval asus) en dan zijn er twee mogelijkheden:
A) Fabrieksgarantie (gratis)
B) buiten garantie op basis van een prijsopgave (dit kan ook een tijd in beslag nemen)
In beide gevallen wordt het toestel doorgestuurd naar de fabrikant en de duur is ongeveer 2 weken. (Heb dit voor gehad bij herstel dvd schrijver binnen garantie)
 
Ik zou gaan voor de 960 EVO (PCi-e) ondanks het prijsverschil toch sneller, indien mogelijk natuurlijk.
 
Volgens alle youtubefilmpjes die ik bekeken heb is het slot voor de ssd een pci-e dus ik denk dat het wel de 960 zal worden
 
Om nu data uit mijn winowsimagebackup te recuperen heb ik het programma "vhd attach" aangeschaft om files met vhdx extensies te mounten als virtuele schijf en zichtbaar te maken in verkenner.

maar als ik zo een vdhx bestand mount krijg ik volgend scherm

6.JPG

<<<u bent niet bevoegd om dit bestand te openen.
neem contact op met de eigenaar of de systeembeheerder om toestemming te vragen<<

hoe doe ik dat ?
 
Kan je die niet mounten via schijfbeheer en acties en dan virutele harde schijf koppelen? Is die windowsimagebackup van windows 10 of van een eerdere versie?
 
Backup is van Windows 10,
Ik zie ze in schijfbeheer en ze heeft een letter, ik zie ze ook in verkenner maar ik kan ze niet openen.
Had dat vroeger nog eens en een vroegere collega heeft toen via teamviewer dat recht gezet door ergens mij rechten te geven. Hoe hij dat gedaan heeft ging zo vlug dat ik het niet kon volgen. Dus er moet een mogelijkheid zijn om mij die rechten te geven. Ik ben administrator en ik start vdh attach op als administrator.
De backups die ik maak met aomeibakupper daarvan kan ik de schijven virtueel openen.
Kan ik die windowssyteembackup niet in virtuele schijven tonen met aomeibakupper?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan