jefken
gepensioneerd ingenieur
- Lid geworden
- 26 jul 2006
- Berichten
- 513
- Waarderingsscore
- 2
Ik koop bij coolblue via hun webshop maar ga het ding afhalen in de winkel. Herstellingen gaan ook via de winkel.
In mijn geval is de fabrieksgarantie verstreken en zijn er twee mogelijkheden voor herstel:
1) bij coolblue (gratis mits betalen defecte stukken dat is een service van coolblue en gebeurt meestal binnen de drie werkdagen.(gebeurt ter plaatse)
2) via de leverancier (in mijn geval asus) en dan zijn er twee mogelijkheden:
A) Fabrieksgarantie (gratis)
B) buiten garantie op basis van een prijsopgave (dit kan ook een tijd in beslag nemen)
In beide gevallen wordt het toestel doorgestuurd naar de fabrikant en de duur is ongeveer 2 weken. (Heb dit voor gehad bij herstel dvd schrijver binnen garantie)
In mijn geval is de fabrieksgarantie verstreken en zijn er twee mogelijkheden voor herstel:
1) bij coolblue (gratis mits betalen defecte stukken dat is een service van coolblue en gebeurt meestal binnen de drie werkdagen.(gebeurt ter plaatse)
2) via de leverancier (in mijn geval asus) en dan zijn er twee mogelijkheden:
A) Fabrieksgarantie (gratis)
B) buiten garantie op basis van een prijsopgave (dit kan ook een tijd in beslag nemen)
In beide gevallen wordt het toestel doorgestuurd naar de fabrikant en de duur is ongeveer 2 weken. (Heb dit voor gehad bij herstel dvd schrijver binnen garantie)