• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan laptop niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Discover the ultimate in relaxed romance with the
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
406
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb hier een Asus transformer book t100ta-dk002h laptop/tablet die niet wil opstarten.

Ik krijg deze foutmelding bij het opstarten: 0x0000098
Ik heb geprobeerd met een bootable usb met Windows 10, Windows 8.1 en Windows 7 op te starten, maar dat lukt gewoon niet. Ik krijg iedere keer die foutmelding bij het opstarten.

Ik heb hem ook opengemaakt om te kijken of de harde schijf vervangen kan worden, maar dit model heeft geen verwijderbare harde schijf, maar een schijf die op het moederbord is gemonteerd.

Weet iemand een oplossing?
 
Als er niets kan worden opgestart dan kun je ook niets repareren, lijkt mij een model kliko.
Je hebt er niets aan maar toch.
 
Als je met een USB stick dezelfde foutmelding krijgt gaat er denk ik iets fout in het opstarten, en start je nog steeds van interne schijf op.
 
Vermoedelijk een UEFI systeem waarbij de TS in de bios/uefi die USB stick als eerste heeft gezet maar dat werkt niet, een UEFI systeem start altijd op via de Windows Boot Manager wat je ook bovenaan zet.
Via ESC die je gelijk intrommelt bij booten kom je in het bios boot menu, dan de USB key kiezen waar uefi bij staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan