• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost kan niet netwerk hardeschrijf bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Bekend gezicht
Lid geworden
22 nov 2017
Berichten
168
Waarderingsscore
14
hallo,


ik heb een probleem het lukt me niet om de local netwerk HDD te benaderen via Azure AD account. met een lokaal account lukt het wel. de Azure AD pcs zijn enrolled into intune, maar daar staat niks in wat dit zou moeten blokeren. de hardeschrijf die ik moet benaderen zit in een server waar server 2019 opdraait met ADconnect. kom er zelf niet uit:confused:


1584043955167.png
 
Even testen op basis van het IP adres. Mogelijk zet de DNS de aanroep niet goed om.
 
kruist elkaar net het is me gelukt somehow, dacht vandaag ga het weer proberen kom ik er zonder problemen in. had paar dagen terug nog wel met credential manager gekloot maar dat leek niet te werken. waarom nu wel werkt weet ik ook niet.

maar toch bedankt voor de hulp rubensky
 
Graag gedaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan