Black Tiger
Netwerk hobbyist. :)
- Lid geworden
- 16 sep 2019
- Waarderingsscore
- 657
Ik kom tegenwoordig steeds vaker tegen dat ik bij een Facebook post alleen maar een duimpje kan geven als ik de muis op "Leuk" houdt, terwijl ik toch zie dat anderen wel lukt om een lachen gezichtje of ander icoontje te plaatsen.
Hier een voorbeeld bij een post van Tubantia:
Zoals je ziet alleen een duimpje zichtbaar en ook zichtbaar dat anderen er wel lachende gezichtjes onder kunnen plaatsen.
Meteen daaronder een post van Het Bezemklokje, waar ik overigens ook geen lid van ben, maar daar lukt het weer wel.
Ga ik weer terug naar die andere, weer alleen een duimpje.
Is er iets veranderd dat mensen die berichten schrijven ergens kunnen instellen wie er wel of niet alle icons te zien krijgt? Of zijn dit weer rare kuren van Facebook?
Hier een voorbeeld bij een post van Tubantia:

Zoals je ziet alleen een duimpje zichtbaar en ook zichtbaar dat anderen er wel lachende gezichtjes onder kunnen plaatsen.
Meteen daaronder een post van Het Bezemklokje, waar ik overigens ook geen lid van ben, maar daar lukt het weer wel.

Ga ik weer terug naar die andere, weer alleen een duimpje.
Is er iets veranderd dat mensen die berichten schrijven ergens kunnen instellen wie er wel of niet alle icons te zien krijgt? Of zijn dit weer rare kuren van Facebook?